241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Онищенко Альона"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної мережі “Hilton"(КНТЕУ, 2020) Онищенко АльонаАктуальність теми. В умовах глобалізації економіки та жорсткої конкуренції вітчизняні підприємства готельного бізнесу стали дедалі більше приділяти уваги методам використання людських ресурсів. Значна частина керівників розуміє: щоб домогтися зростання зворотного зв'язку від співробітників, потрібно підвищувати ефективність роботи HR-служби. Однак кажучи про впровадження сучасних технологій HR-менеджменту у готелях, слід враховувати такі особливості, як менталітет країни, політичні і соціальні чинники. Готельна індустрія безупинно розвивається і найцінніший ресурс даної індустрії - це персонал. Основною функцією співробітників готелів є їх взаємодія з гостями і надання якісних послуг та сервісу. Для кращої роботи з персоналом необхідно удосконалювати методи управління і способ и його підбору, навчання, оцінки та мотивації. Рівень сервісу на підприємствах індустрії гостинності безпосередньо залежить від рівня підготовки і практичного досвіду персоналу, тому для сталого розвитку підприємств готельного бізнесу необхідне формування ефективної системи HR -менеджменту. В індустрії гостинності ключова роль відводиться людському фактору. Успіх в готельному бізнесі залежить від ефективності формування корпоративних систем HR-менеджменту. На сьогодні недостатнім є просте забезпечення гостей приміщенням для життя. Значну роль відіграє рівень сервісу і якість послуг, що надаються, на які в першу чергу впливає персоналу готелю. Готельні послуги мають основні відмінні властивості, такі як: невідчутність, незбереженість, мінливість якості і невіддільність виробництва і споживання послуг, які обумовлюють необхідність підходу до персоналу як до людського ресурсу, оскільки споживачі сприймають персонал як частину послуги, саме персонал формує бажання споживача повернутися в готель повторно. Ступінь розробленості проблеми. Особливості HR-політики на підприємствах готельного бізнесу розкриті у працях таких науковців, як Гакова 8 М. В., Козак К. Б., Г. Ф. Маркова., Козубова Н. В., Літинська В. А., Мілашовська О.І., Грянило А.В., Ніфатова О.М., Ковальова К.Л., Пилипенко О. В., Пислару І. О., Присакар І., Томаля, Т.С. , Фальченко О. О. та інші. Вивчення літературних джерел свідчить про необхідність подальшого обґрунтування теоретичних та практичних засад корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Метою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування особливостей корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - провести аналітичний огляд літературних джерел; - охарактеризувати методичні підходи до формування корпоративної системи HR-менеджменту; - провести стратегічний аналіз економіко-господарської діяльності готелю; - здійснити аналіз корпоративної системи HR-менеджменту готелю; - навести оцінку ефективності системи HR-менеджменту готелю ; - розробити програму удосконалення корпоративної системи HR-менеджменту готелю «Hilton Kyiv»; - здійснити прогнозну оцінку ефективності програми удосконалення корпоративної системи HR-менеджменту. Об’єктом дослідження є процес формування корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади корпоративної системи HR-менеджменту на підприємствах готельного бізнесу «Hilton Kyiv», м. Київ. Основними методами дослідження в магістерські роботі є як загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико -логічний підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи статистичного моделювання, тощо). Інформаційною базою виконання випускної кваліфікаційної роботи роботи є: підручники та посібники з менеджменту, у т.ч. менеджменту підприємств готельного господарства, економічного аналізу, монографії вчених, періодична література, законодавство України, ресурси Інтернет. Особливо важливим інформаційним джерелом в процесі дослідження є дані фінансової та статистичної звітності досліджуваного готелю (форма №1 “Баланс (Звіт про фінансовий стан)”, форма №2 “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)”, організаційні документи, тощо). Апробація результатів дослідження. За результатами проведеного дослідження підготовлено та опубліковано наукову статтю на тему: «Формування системи корпоративного HR-менеджменту підприємства готельного бізнесу» (Додаток А). Практичне значення випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні особливостей формування системи корпоративного HR-менеджменту підприємства готельного бізнесу. Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота структурно складається зі вступу, 3-х розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел зі 74 найменувань та додатків. Загальний обсяг роботи становить 86 сторінок друкованого тексту.