241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Мала Діана"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інтернет маркетинг міжнародної готельної мережі Marriott International для сегменту ділового туризму(КНТЕУ, 2020) Мала ДіанаАктуальність дослідження. У готельному бізнесі надійна маркетингова стратегія має вирішальне значення для створення бренду, залучення нових клієнтів і підтримки лояльності. Оскільки лояльність клієнтів є ключовим фактором, менеджери з маркетингу і керівники витрачають багато часу і ресурсів на підвищення впізнаваності бренду і створення постійних, взаємопов'язаних кампаній. Ці маркетингові зусилля зазвичай включають в себе як друкований, так і цифровий заставу, орієнтований на колишніх гостей, а також залучення нових клієнтів. Розуміння важливості маркетингу в індустрії гостинності може допомогти вирватися вперед і виділитися на конкурентному ринку праці. Будь-який бізнес може запропонувати кращий продукт на ринку, але без хорошої маркетингової кампанії він не буде приносити бажаний дохід від інвестицій, тому що саме маркетинг робить продукт або послугу відомої потенційним клієнтам. Інтернет-маркетинг відкриває масу нових можливостей для готельного бізнесу, покращуючи при цьому якість сервісу і роблячи його більш персоналізованих для гостей. Головним інструментом збільшення прибутковості готельного бізнесу як в Україні, так і за кордоном стає сайт готелю. Для досягнення максимального рівня ефективності готельного інтернет-маркетингу необхідні правильна розстановка пріоритетів при розробці сайту, опора на веб -аналітику та вивчення інтернет-аудиторії, а також відповідність новим вимогам пошукових систем і розумні інвестиції в комплексний інтернет-маркетинг. Експерти прогнозують: у найближчі два-три роки російські готелі відчують на собі погіршення економічної кон'юнктури внутрішнього ринку і зниження купівельної спроможності населення. При цьому потік зарубіжних туристів вже зараз помітно скорочується в зв'язку з пандемією корона вірусу та введенням карантинних обмежень. Щоб зберегти рентабельність готелю в цих умовах необхідно збільшувати ефективність інтернет-маркетингу, шукати нові шляхи підвищення продажів, в першу чергу використовуючи найбільш доступний ресурс - сайт готелю.