241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Любімий Валерій"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія виходу ресторанної мережі «СушиЯ» на ринок Словаччини(КНТЕУ, 2020) Любімий ВалерійАктуальність теми. Індустрія ресторанного бізнесу досягла значного розвитку в останні роки, як у світі, так і в Україні. Звісно нам варто набиратися досвіду в іноземних колег, але вже зараз саме завдяки міжнародним ресторанним мережам,які представлені в нашій країні ми маємо змогу вийти на новий рівень в цій сфері. Не дивлячись на доволі різноманітний спектр теоретичних та практичних розробок у сфері стратегічного управління, досить багато питань формування стратегії розвитку підприємства є досить дискусійними. Різноманіття точок зору на процедури, що становлять процес формування стратегії і на саму сутність стратегії робить стратегічне управління актуальним в усі часи і і застосовним в будь якій сфері соціально-економічної діяльності. У сучасних умовах господарювання зростає значення стратегічного планування та розвитку ресторанних мереж. Розвиток мережі стає необхідним, по-перше, для збільшення кількості споживачів; по-друге для залучення додаткового прибутку; по-третє, для забезпечення та постійного підтримання умов успішної діяльності підприємства. Теоретичним і методичним основам стратегії розвитку присвятили свої наукові праці К. Андрюс, Дж. Б. Куїн, А. Мескон, М. Портер, К. Лонтка та інші. Проте аспекти стратегії розвитку залишаються недостатньо вивченими. Водночас дослідженню проблематики стратегії розвитку ресторанного бізнесу в Україні приділено недостатньо уваги, що і спонукає більш детально розглянути дану тему. Мета роботи – дослідити теоретичні й прикладні засади формування стратегії виходу ресторанної мережі на міжнародний ринок та розробити рекомендації щодо її удосконалення. Для досягнення мети роботи були поставлені та вирішені наступні завдання: - з’ясувати сутність стратегії виходу ресторанної мережі на міжнародний ринок; - дослідити методичні підходи до оцінки стратегічного потенціалу ресторанної мережі для виходу на міжнародний ринок; - оцінити стратегічну привабливість ринку послуг ресторанного бізнесу Словаччини; - дослідити економічний потенціал ресторанної мережі «СушиЯ»; - визначити стратегічний потенціал ресторанної мережі «СушиЯ» для виходу на ринок Словаччини; - розробити стратегічні напрями виходу ресторанної мережі «СушиЯ» на ринок Словаччини; - обґрунтувати стратегію виходу ресторанної мережі «СушиЯ» на ринок Словаччини; - провести економічну оцінку запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес формування стратегії виходу ресторанної мережі на міжнародний ринок. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії виходу ресторанної мережі «СушиЯ» на ринок Словаччини. Методи дослідження. У роботі використано сукупність наукових методів дослідження: аналізу і синтезу, абстрагування, узагальнення. Абстрагування – для формулювання узагальнених висновків на основі системного аналізу і синтезу теорії й практики формування стратегії розвитку ресторанної мережі; статистичні та аналітичні розрахунки - для дослідження фактографічної інформації управління формуванням стратегії розвитку ресторанної мережі; порівняння - для зіставлення даних підприємств у динаміці; монографічний — для дослідження теоретичних розробок вітчизняних та зарубіжних вчених з проблем формування стратегії розвитку ресторанної мережі; розрахунково-конструктивний — для обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління формуванням стратегії розвитку ресторанної мережі; графічний - для наочного зображення результатів дослідження.