241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Лукашова Анна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна система інтернет-маркетингу готельного оператора «REIKARTZ HOTEL GROUP»(КНТЕУ, 2020) Лукашова АннаАктуальність теми. В сучасному світі маркетингові заходи щодо просування товару повинні корегуватися відповідно до змін у навколишньому середовищі, актуальності, змісту пропозицій готельних підприємств, зростан ня запитів, вимог до послуг, зростання чисельності від потенційних гостей до постійних. На даний момент розвиток готельної сфери в Україні здійснюється під впливом процесів глобалізації, поступового переходу до інформаційно-технологічних інновацій та зростання конкурентної боротьби. Для того щоб вижити в умовах жорсткої конкуренції і зайняти гідне місце на міжнародному готельному ринку, необхідно створювати якісний готельний продукт, згідно міжнародних стандартів, здатний задовольнити запити гостей готелю і здійснювати його просування та реалізацію. Саме тому у всіх сферах бізнесу, в тому числі і в готельному, підприємства використовують глобальну мережу Інтернет. Саме цей факт спонукав до створення нового виду маркетингу – Інтернет-маркетинг, що означає «реалізація діяльності суб’єктів підприємства на електронному ринку». В умовах швидкого зростання темпів розвитку інноваційних технологій використання Інтернет-комунікації – це велика перевага у рамках загальної маркетингової стратегії підприємств, які зараз працюють через електронну пошту, через медіа ресурси, через соціальні сторінки. Такою галуззю є готельна індустрія, яка вживає різноманітні підходи для залучення уваги потенційних гостей та майбутніх успішних бронювань. Мета і завдання випускної кваліфікаційної роботи. Метою магістерської роботи є дослідження та обґрунтування сутності корпоративної системи Інтернет-маркетингу, а також розроблення напрямів удосконалення корпоративної системи Інтернет-маркетингу готельного оператора «Reikartz Hotel Group». Досягнення поставленої мети зумовило потребу розгляду та вирішення наступних завдань теоретичного та практичного характеру, а саме: - розкрити сутність поняття «корпоративної системи Інтернет-маркетингу» готельного підприємства; - визначити причини використання Інтернет-маркетингу в сучасних підприємствах; - розглянути класифікацію основних форм та видів інструментів Інтернет-маркетингу; - проаналізувати особливості аудиторії корпоративної системи Інтернет -маркетингу; - дослідити діяльність готельного оператора «Reikartz Hotel Group»; - проаналізувати використання корпоративної системи Інтернет-маркетингу готельним оператором «Reikartz Hotel Group»; - визначити загальні тенденції готельного оператора «Reikartz Hotel Group» та інших готельних підприємств щодо впровадження нових інструментів Інтернет-маркетингу; - виявити проблеми щодо використання інструментів Інтернет-маркетингу в готельних підприємствах України; - визначити напрями вдосконалення корпоративної системи Інтернет -маркетингу в готельних підприємствах України; - запропонувати шляхи вирішення проблем корпоративної системи Інтернет-маркетингу готельного оператора «Reikartz Hotel Group». Об’єктом дослідження є процес розроблення корпоративної системи Інтернет-маркетингу готельного оператора. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади застосування корпоративної системи Інтернет -маркетингу готельного оператора «Reikartz Hotel Group». Методи дослідження. Теоретичною основою дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, які працювали у сфері гостинності, маркетингу та рекламної діяльності. Для дослідження рекламної діяльності у мережі Інтернет застосовувались такі методи як: спостереження, порівняння, узагальнення, аналіз, ретроспективний та перспективний аналіз, графічні методи.