241 Готельно-ресторанна справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно-ресторанна справа за Автор "Константинова Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегія виходу готельної мережі «Ramada Encore» на ринок Норвегії(КНТЕУ, 2020) Константинова АнастасіяАктуальність теми дослідження. З поглибленням глобалізації та світових інтеграційних процесів, сучасний готельний бізнес, перебуваючи під впливом зовнішніх і внутрішніх змін, вимушений шукати нові інструменти та методи управління, засновані на системних і комплексних підходах. Успішне функціонування та забезпечення безперервності розвитку підприємств готельного бізнесу є першорядним в умовах ринкової економіки, динамічно невизначеного й нестійкого середовища. Для будь-якої держави необхідно мати належний рівень розвитку готельного бізнесу, адже він сприяє пожвавленню усіх суспільно-економічних контактів та зв’язків, посилює економічний потенціал регіонів, піднімає рейтинг держави, окремих її міст у світовому співтоваристві, є мультиплікатором росту національного доходу, зайнятості та розвитку місцевої інфраструктури, характеризується високим рівнем ефективності і швидкою окупністю інвестицій. Сучасна економічна ситуація характеризується високим ступенем невизначеності й ризику. Обмежені фінансові можливості переважної більшості готельних підприємств, недоцільне використання коштів і недостатня забезпеченість фахівцями необхідного рівня обумовлюють обмеженість формування стратегії розвитку бізнесу на підприємствах готельного господарства. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Нагальні проблеми теорії та практики діяльності готельних мереж відображені у працях таких зарубіжних та вітчизняних науковців як Т. Басюк, Л. Бортник, М. Босовська, Р. Браймер, Г. Горіна, В. Катькало, В. Шемракова, М. Мальська, І. Пандяк, Т. Марущак, В. Семенов, О. В. Білега, Ф. Гоу, Р. Пайн та ін. Віддаючи належне вагомості наукових результатів, слід відмітити наявність невирішених питань, пов’язаних зі специфікою діяльності готельних мереж, що функціонують безпосередньо на умовах контрактного управління, оскільки розвиток та розширення їх за даною формою управління не є 7 усталеним явищем на національному готельному ринку та потребує більш детального вивчення. А також інтеграції національних готельних мереж на міжнародний ринок послуг. Маркетингова стратегія має основну мету - збільшення продажів та досягнення стійкої конкурентної переваги. Маркетингова стратегія включає всі основні, короткотермінові та довгострокові заходи в галузі маркетингу, які займаються аналізом стратегічної початкової ситуації компанії та формулюванням, оцінкою та вибором стратегій, орієнтованих на ринок, і, отже, сприяють цілі компанії та її маркетингові цілі. Основна мета бізнесу - отримання прибутку. Сьогодні гостинність - це галузь, що швидко розвивається. Для конкурентоспроможності всі готелі потребують своєї рекламної стратегії, яка допоможе досягти більшої кількості продажів та привернути увагу клієнтів. Метою бізнесу є створення та підтримка задоволених, прибуткових клієнтів. Клієнтів приваблюють та утримують, коли їхні потреби задовольняються. Вони не тільки повертаються в той самий готель, але й прихильно розмовляють з іншими про своє задоволення. Задоволення клієнтів, що веде до отримання прибутку, є основною метою маркетингу гостинності. Тому головна мета будь-якого управління готелю - залучити якомога більше прибуткових клієнтів і зробити їх постійними, лояльними до цього готелю. Метою дослідження є виявлення стратегічних пріоритетів виходу готельної мережі на ринок Норвегії. Відповідно до мети, мною було сформовано ряд завдань: ✔ провести аналітичний огляд літератури; ✔ визначити методичні підходи до реалізації інтеграції готельної мережі; ✔ провести моніторинг кон’юнктури міжнародного ринку готельної мережі; ✔ проаналізувати функціонування готельної мережі на міжнародному ринку; 8 ✔ розробити програму виходу готельної мережі на ринок Норвегії; ✔ дослідити систему сервісних інновацій готельної мережі на міжнародному ринку. Об’єкт дослідження – процес реалізації стратегії виходу готельної мережі на ринок Норвегії Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади стратегії виходу готельної мережі на ринок Норвегії Методи дослідження. Методологічною основою дослідження є системний підхід до управління фінансами, а також загальнонаукові методи дослідження: системний і порівняльний аналіз, синтез, аналогія, комплексність, загальнонаукові прийоми класифікації. Наукова новизна одержаних результатів полягає у поглибленні теоретичних засад та вирішенні наукових проблем застосування стратегії готельної мережі для виходу на міжнародний ринок. Практичне значення дослідження полягає в комплексному дослідженні проблем, пов‘язаних з функціонуванням та розвитком готельної мережі. Положення та висновки дослідження сприятимуть подальшому вивченню стратегії виходу готельної мережі «Ramada Encore».