241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Ковтун Юля"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item МІЖНАРОДНИЙ БРЕНДИНГ МЕРЕЖІ ГОТЕЛІВ «HYATT»(КНТЕУ, 2020) Ковтун ЮляАктуальність вивчення проблеми міжнародного брендингу мережі готелів має важливе значення в сьогоднішніх економічних реаліях. Важливість процесу брендингу полягає у тому, що найчастіше саме бренд та його значимість являється рушійною силою у прийнятті рішення споживача, якому готелю надати перевагу. У свою чергу, у разі успіху підприємство має стабільно зростаючий прибуток та можливість виходу на міжнародний ринок. Безперечно, готельний бізнес є досить важливою складовою світової економіки, є одним із найважливіших елементів індустрії туризму. Таке вагоме значення індустрії гостинності пов’язане з високими темпами зростання технічного прогресу, збільшенням доходів населення, розвитком високошвидкісного транспорту та засобів комунікації, прагненням сучасної людини до максимально якісного та комфортного відпочинку. Якщо брати до уваги готельну статистику, то сьогодні об’єми операцій, які виконують готельні мережі, значно перевищують об’єми, які виробляють незалежні готелі. Доказом цього є діяльність міжнародних готельних мереж Hilton Worldwide, Hyatt Hotels Corporation, Marriott International, Accor, Intercontinental та ін. В усьому світі в кожному великому місті є готель, який має приналежність до певного міжнародного готельного ланцюгу. Такий феноменальний успіх готельних мереж пов'язаний з рядом об’єктивних переваг, серед яких можна виділити наступні: бренд може слугувати гарантом якості для споживача, істотно скорочуються витрати на залучення нових клієнтів, наявність єдиної системи бронювання, в порівнянні з незалежним готелями, нижчі витрати на процеси, пов’язані з господарською та операційною діяльністю, наявність уніфікованих нормативів та стандартів обслуговування, оснащення приміщень, які розповсюджуються на всю мережу. Навіть успішним готельним корпораціям в умовах постійно зростаючої конкуренції доводиться бути на варті своїх інтересів, постійно віднаходити шляхи для покращення свого становища на ринку готельних послуг, розробляти інноваційні стратегії розвитку. Безперечно, брендинг -ефективний інструмент просування в сфері готельного бізнесу міжнародного масштабу.