241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Кайль Ольга"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна система HR- менеджменту готельного оператора «Ramada Encore»(КНТЕУ, 2020) Кайль ОльгаАктуальність випускної кваліфікаційної роботи обумовлена тим фактором, що українські підприємства на сьогоднішній день перебувають у непростих умовах мінливої ринкової ситуації. Саме тому вони мають концентрувати свою увагу не тільки на своєму основному виді діяльності, але і на розробці оптимальної та правильної кадрової стратегії, оскільки персонал є ключовим чинником, що визначає успіх будь-якого підприємства. Технологія управління персоналом підприємства охоплює весь спектр функцій від прийому на роботу до звільнення працівників. Відповідно, за сучасних умов жодне підприємство не може функціонувати без чітко сформованої кадрової стратегії [15]. Як і кожна стратегія, кадрова стратегія може дозволити забезпечити досягнення стратегічних цілей компанії на різні періоди. Адже основне в стратегії ‒ це розуміння, за рахунок чого підприємство зможе успішно реалізовувати свої плани та завдання, зберігаючи і вдосконалюючи при цьому свої конкурентні переваги. Своєчасне, науково обґрунтоване розроблення кадрової стратегії дозволить підприємствам під час фінансово-економічної кризи або наявності проблем в системі управління персоналом зберегти наявний кадровий потенціал, підвищити ефективність його вмотивованість та використання. Ступінь розробленості проблеми. Значний внесок у розв’язання проблем формування, управління й розвитку персоналу з урахуванням сучасних потреб висвітлено в роботах багатьох українських учених, серед яких: В.П. Антонюк, Д. Б. Богиня, Н. І. Верхоглядова, О. А. Грішнова, А. М. Колот, О. О. Корогодова, М. Д. Романюк, М. В. Семикіна. Вагомими є теоретичні доробки вчених, що репрезентують туристичну науку: Г.П. Андрєєвої, М. В. Босовської, Н. І. Ведмідь, В. ФКифяка, С. В. Мельниченко, В. Ф. Семенова, Т. І. Ткаченко, Л. М. Томаневич та ін. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних та методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо ефективного управління персоналом готельного оператора. У відповідності до поставленої мети у роботі поставлено та вирішено такі завдання: Розглянути поняття і сутність HR-менеджменту підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Дослідити вплив корпоративної культури на управління персоналом підприємств готельно – ресторанного бізнесу; Розкрити методи та технології формування кадрової стратегії як складової загальної стратегії підприємств готельно – ресторанного бізнесу; Здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; Виконати оцінку корпоративної системи НR- менеджменту готельного оператора; Запропонувати програму удосконалення якості управління персоналом готельного оператора; Оцінити ефективність реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є корпоративна система HR- менеджменту готельного оператора. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади ефективного управління персоналом готельного оператора. Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою випускної кваліфікаційної роботи є положення сучасної економічної теорії, менеджменту, економіки, праці вітчизняних і зарубіжних учених щодо дос лідження HR -менеджменту готельно-ресторанного бізнесу.