241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Гавриш Юлія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item МІЖНАРОДНА СИСТЕМА ОНЛАЙН-БРОНЮВАННЯ ГОТЕЛЮ «ОПЕРА»(КНТЕУ, 2020) Гавриш ЮліяАктуальність теми. У сучасних умовах інтенсивного розвитку глобального туристичного бізнесу, можливість здійснити онлайн -бронювання – це конкурентна перевага, пріоритетність потреб споживача у підприємницькій діяльності та орієнтація на вимоги туристичного ринку ХХІ ст. Впровадження онлайн-систем бронювання сьогодні – це більше ніж необхідний інструмент для забезпечення нормального функціонування підприємства. Саме тому дослідження особливостей впровадження та функціонування онлайн-бронювання готельних послуг сьогодні є актуальним питанням розвитку бізнесу, особливо в умовах економічної кризи спричиненої пандемією коронавірусу. Аналіз останніх досліджень та публікацій. Тематиці застосування інтернет-маркетингу у просуванні готельних послуг присвячено праці багатьох вітчизняних та іноземних науковців, зокрема: Василенко В., Єрмолаєва Г., Єфремова Н., Кононенко Т., Кудла Н., Мельниченко С., Роглєв Х., Квартальнов В., Клайн С., Котлер Ф., Купер П., Лойко О., Морозов М., Морозова Н., Робсон М., Романов А., Сирих А., Тоффлер О., Хайддегер М. та інших. Проте результати аналізу досліджень показали, що теоретичні та практичні аспекти застосування інструментарію онлайн-бронювання в сфері готельних послуг не достатньо висвітлені та потребують додаткових обґрунтувань, особливо в сучасних умовах глобальної економічної кризи, спричиненої наслідками пандемії коронавірусу. Мета роботи – дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо впровадження міжнародної системи онлайн-бронювання готелю «Опера». Досягнення мети роботи передбачає вирішення таких завдань: - Провести аналітичний огляд літературних джерел; - Розглянути методичні підходи до впровадження міжнародної системи онлайн-бронювання; -Здійснити діагностику функціонування готелю "Опера" на міжнародному ринку послуг; - Виділити стратегічні пріоритети впровадження міжнародної системи онлайн-бронювання в готелі "Опера"; - Запропонувати шляхи реалізації системи дистрибуційних інновацій у готелі «Опера». Об’єкт дослідження – процес впровадження міжнародної системи онлайн-бронювання готелю «Опера» Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади впровадження та функціонування системи онлайн-бронювання суб’єкта готельного бізнесу «Опера». Методи дослідження теоретичних засад та практичних особливостей впровадження системи онлайн-бронювання суб’єкта готельного бізнесу включають в себе як загальнонаукові методи (порівняння, дедукції та індукції, історико -логічний підхід, синтезу наукових категорій, тощо), так і спеціальні методи економічних досліджень (статистичний аналіз, графічний аналіз, економіко-математичні методи, методи статистичного моделювання, тощо). Загальнонаукові методи використано для теоретичного аналізу та узагальнення підходів до впровадження міжнародних систем онлайн-бронювання суб’єкта готельного бізнесу. Практичні методи використано у процесі емпіричного дослідження особливостей функціонування міжнародних систем онлайн-бронювання готелю «Опера».