241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Вихристюк Ольга"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд-менеджмент готельної мережі "Accor" на ринку України(КНТЕУ, 2020) Вихристюк ОльгаАктуальність теми високий рівень інтенсивності конкуренції, коливання споживчого попиту та платоспроможності споживачів готельних послуг мають значний вплив на соціально-економічний стан готельні господарства України. Кризова ситуація потребує формування дієвих концепцій управління, реалізація яких спрямована на консолідацію персоналу для досягнення економічних цілей підприємств та формування цілісного підходу до управління системою бренд-менеджменту. Це дозволить гармонізувати відносини в системах «споживач – підприємство», «працівник – споживач» та «працівник – підприємство», підвищити професійну компетентність, продуктивність і якість праці персоналу. Для підприємств готельного господарства зазначені управлінські аспекти є актуальними, оскільки сприйняття гостями бренду має безпосереднє відношення до створення позитивної репутації як пріоритетного чинника формування доходу підприємства, збереження та посилення його ринкової позиції. Дослідженню концептуальних підходів до системи бренд-менеджменту присвячено праці Ф. Котлера, Д. Траута та Е. Райса, В. Г. Алькема, Ю. В. Гуля, С. В. Ковальчук, І. В. Балабанової, О. В. Зозульова, К. В. Ковальчука, Т. В Іванюхи, Р. В. Зборовського, та багато інших українських та закордонних науковців. Недостатня теоретична розробленість проблематики, її значущість для підвищення ефективності функціонування підприємств готельного господарства обумовили актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи, її мету і завдання. Водночас значна частина теоретичних і практичних питань бренд-менеджменту в умовах ринкових відносин потребує докладнішого опрацювання. Недостатньо розробленими залишаються питання забезпечення ефективної системи брендингу, вдосконалення його оцінки з урахуванням мети діяльності підприємства, інтересів власників, специфіки трудової діяльності з елементами творчості. Наукові пошуки шляхів піднесення бренд-менеджменту та брендингу особливого значення у зв'язку з потребою інноваційного розвитку підприємств. Отже, виникає нагальна необхідність поглибленого дослідження проблем бренд-менеджменту, пошуку та обґрунтування шляхів їх вирішення. Усе це обумовило актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи, її мету, завдання і напрями дослідження. Мета роботи: є дослідження теоретичних, методичних та прикладних основ бренд-менеджменту підприємства готельного господарства. Для досягнення поставленої мети в випускній кваліфікаційній роботі визначено такі завдання: - розкрити економічну природу та стратегії бренд-менеджменту; - проаналізувати сучасні наукові підходи до бренд-менеджменту; - обґрунтувати сутність та значення оцінки бренд-менеджменту в загальній системі управління підприємством; - дослідити економічний потенціал досліджуваної мережі готельних господарств; - оцінити систему бренд-менеджменту мережі готелів Аккор; - здійснити оцінювання успішності проведених заходів з управління брендом; - розробити методичні підходи до розробки програми бренд-менеджменту мережі готелів Аккор на ринку України. Об’єкт дослідження: є процес управління брендом на ринку України готельною мережею Аккор. Предмет дослідження: теоретичні, методичні, та практичні засади бренд-менеджментом мережі Аккор на ринку України. Методи дослідження. Теоретичним і методологічним підґрунтям випускної кваліфікаційної роботи є класичні і сучасні теорії управління брендом, базис системного, еволюційного, ситуаційного, синергетичного та процесного підходів. У процесі дослідження використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів: аналітичних, історичних та логічних узагальнень, індукції та дедукції, систематизації, конкретизації, аналізу та синтезу – для уточнення понятійного апарату та визначення ключових ознак окремих дефініцій, аналізу підходів до визначення сутності управління брендом підприємствами готельного господарства, структуризації підходів до класифікації методів матеріального стимулювання персоналу та характеристики їх властивостей; економіко-статистичних методів (вибіркового спостереження, порівняльного та техніко-економічного аналізу) – з метою візуального представлення результатів досліджень, встановлення динаміки змін основних економічних показників діяльності готелів мережі Аккор на ринку України, для дослідження стану системи бренд-менеджменту; графічного аналізу (Microsoft office) – для наочного відображення матеріалів аналітичного дослідження; маркетингових та соціологічних досліджень (опитування) – для дослідження рівня задоволеності існуючою системою бренд-менеджменту готелів мережі Аккор на ринку України. Інформаційною базою дослідження є дані фінансової звітності та результати анкетних досліджень, що були отримані у результаті комплексного дослідження готелів мережі Аккор.Item Бренд-менеджмент готельної мережі "Accor" на ринку України(КНТЕУ, 2020) Вихристюк ОльгаАктуальність теми високий рівень інтенсивності конкуренції, коливання споживчого попиту та платоспроможності споживачів готельних послуг мають значний вплив на соціально-економічний стан готельні господарства України. Кризова ситуація потребує формування дієвих концепцій управління, реалізація яких спрямована на консолідацію персоналу для досягнення економічних цілей підприємств та формування цілісного підходу до управління системою бренд-менеджменту. Це дозволить гармонізувати відносини в системах «споживач – підприємство», «працівник – споживач» та «працівник – підприємство», підвищити професійну компетентність, продуктивність і якість праці персоналу. Для підприємств готельного господарства зазначені управлінські аспекти є актуальними, оскільки сприйняття гостями бренду має безпосереднє відношення до створення позитивної репутації як пріоритетного чинника формування доходу підприємства, збереження та посилення його ринкової позиції. Дослідженню концептуальних підходів до системи бренд-менеджменту присвячено праці Ф. Котлера, Д. Траута та Е. Райса, В. Г. Алькема, Ю. В. Гуля, С. В. Ковальчук, І. В. Балабанової, О. В. Зозульова, К. В. Ковальчука, Т. В Іванюхи, Р. В. Зборовського, та багато інших українських та закордонних науковців. Недостатня теоретична розробленість проблематики, її значущість для підвищення ефективності функціонування підприємств готельного господарства обумовили актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи, її мету і завдання. Водночас значна частина теоретичних і практичних питань бренд-менеджменту в умовах ринкових відносин потребує докладнішого опрацювання. Недостатньо розробленими залишаються питання забезпечення ефективної системи брендингу, вдосконалення його оцінки з урахуванням мети діяльності підприємства, інтересів власників, специфіки трудової діяльності з елементами творчості. Наукові пошуки шляхів піднесення бренд-менеджменту та брендингу особливого значення у зв'язку з потребою інноваційного розвитку підприємств. Отже, виникає нагальна необхідність поглибленого дослідження проблем бренд-менеджменту, пошуку та обґрунтування шляхів їх вирішення. Усе це обумовило актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи, її мету, завдання і напрями дослідження. Мета роботи: є дослідження теоретичних, методичних та прикладних основ бренд-менеджменту підприємства готельного господарства. Для досягнення поставленої мети в випускній кваліфікаційній роботі визначено такі завдання: - розкрити економічну природу та стратегії бренд-менеджменту; - проаналізувати сучасні наукові підходи до бренд-менеджменту; - обґрунтувати сутність та значення оцінки бренд-менеджменту в загальній системі управління підприємством; - дослідити економічний потенціал досліджуваної мережі готельних господарств; - оцінити систему бренд-менеджменту мережі готелів Аккор; - здійснити оцінювання успішності проведених заходів з управління брендом; - розробити методичні підходи до розробки програми бренд-менеджменту мережі готелів Аккор на ринку України. Об’єкт дослідження: є процес управління брендом на ринку України готельною мережею Аккор. Предмет дослідження: теоретичні, методичні, та практичні засади бренд-менеджментом мережі Аккор на ринку України. Методи дослідження. Теоретичним і методологічним підґрунтям випускної кваліфікаційної роботи є класичні і сучасні теорії управління брендом, базис системного, еволюційного, ситуаційного, синергетичного та процесного підходів. У процесі дослідження використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів: аналітичних, історичних та логічних узагальнень, індукції та дедукції, систематизації, конкретизації, аналізу та синтезу – для уточнення понятійного апарату та визначення ключових ознак окремих дефініцій, аналізу підходів до визначення сутності управління брендом підприємствами готельного господарства, структуризації підходів до класифікації методів матеріального стимулювання персоналу та характеристики їх властивостей; економіко-статистичних методів (вибіркового спостереження, порівняльного та техніко-економічного аналізу) – з метою візуального представлення результатів досліджень, встановлення динаміки змін основних економічних показників діяльності готелів мережі Аккор на ринку України, для дослідження стану системи бренд-менеджменту; графічного аналізу (Microsoft office) – для наочного відображення матеріалів аналітичного дослідження; маркетингових та соціологічних досліджень (опитування) – для дослідження рівня задоволеності існуючою системою бренд-менеджменту готелів мережі Аккор на ринку України. Інформаційною базою дослідження є дані фінансової звітності та результати анкетних досліджень, що були отримані у результаті комплексного дослідження готелів мережі Аккор. У роботі використано наукові матеріали періодичних видань, праці вітчизняних та зарубіжних вчених, дані інформаційно-аналітичних збірників, монографічну і довідкову літературу