241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Богуцький Павло"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток франчайзинової системи "СУШИЯ" на ринку Європи(КНТЕУ, 2020) Богуцький ПавлоАктуальність теми розвиток франчайзингової мережі є маркером успішного функціонування та розвитку бізнесу, який часто є працюючим нематеріальним активом і приносить додатковий дохід, посилюючи прихильність споживачів та укріплюючи бренд. В Україні ресторанні мережі представлені у різних форматах та концепціях: це і окремі ресторанні заклади, так і фудкорти, стрітпоінти. Успішні концепти розвивають власну мережу, або формують франшизи. Тому актуальним завданням у поточній перспективі є дослідження основних аспектів формування франшиз та інтелектуальних і організаційних особливостей їх реалізації (розвитку). Багато зарубіжних та вітчизняних вчених, таких як Баєна В., Бешель Б., Блер Р., Андрєєв А., Бившева Л., Кондратенко О., Лисенко А., Гайдукович Д., Григоренко Т., Данніков О., Забаштанська Т., Заярна М., Корольчук О., Кузьмін Є., Макаренко Т., Маковійчук Є. та інші займались дослідженням теоретичних і практичних засад брендингу [1 -55]. Але аналіз їх наукових публікацій свідчить про те, що формування та розвиток франчайзингової мережі завжди є актуальною проблемою, що посилюється цілями стратегічного брендингу. Крім того, недослідженими лишаються питання виходу бренду за межі країни, тобто міжнародного франчайзингу, що обумовило актуальність обраної теми. Метою випускної кваліфікаційної роботи стало дослідження теоретичних і методологічних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо розвитку франчайзингової системи ресторанного підприємства В процесі досягнення мети було поставлено і вирішено наступні завдання: визначення сутності франчайзингу, його складових та ролі в забезпеченні ефективності діяльності ресторанної мережі; аналіз кон’юнктури ресторанного ринку Європи для розвитку мережі «СушиЯ»; дослідити передумови формування та розвитку франчайзингової системи ресторанного підприємства; сформулювати ціннісні рекомендації щодо розробки програми міжнародної інтеграції ресторанної мережі; обґрунтувати ефективність запропонованих заходів. Об’єкт дослідження – передумови формування франчайзингової системи ресторанного підприємства Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади формування та розвитку франчайзингової системи ресторанного підприємства Під час написання випускної роботи були використані наступні методи дослідження: діалектичний метод, абстрактно-логічний, ситуаційний аналіз, метод абсолютних та відносних величин, економіко-математичний тощо. Інформаційна база складається з наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених, монографій, нормативно-правових актів України, статей наукових конференцій, даних офіційного сайту мережі «СушиЯ» та її близьких конкурентів. Наукове і практичне значення отриманих результатів. На підставі підходів, сформульованих в науковій літературі до визначення терміну «франчайзинг» сформовано змістовні характеристики цієї дефініції, що розкривають організаційно-правові аспекти розвитку франчайзингу. Проаналізовано кон’юнктуру ринку ресторанних франшиз, за допомогою яких розроблено пропозиції щодо формування програми міжнародної інтеграції «СушиЯ».