МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ за Автор "Коломієць, Д."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління якістю надання послуг на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коломієць, Д.У статті приділено увагу розвитку конкурентного бізнес-середовища, зміни у виборі споживачів, діяльність компаній-конкурентів у різних галузях промисловості та послуг створили серед менеджерів мотивацію приділяти особливу увагу СУЯ. Результатом такої уваги є досягнення кращої якості, підвищення ефективності бізнесу та конкуренто-спроможності. Розвиток систем управління якістю сприяє впровадженню стандартів якості. Хоча ці стандарти не в змозі описати систему управління якістю, але вони необхідні для формулювання, аналізу та вдосконалення процесів. Стандарт сімейства ISO900 є найпопулярнішою системою управління якістю, і багато компаній та організацій по всьому світу використовують його. Системи управління якістю допомагають компаніям зрозуміти, що найбільш кваліфіковані продукти і відновлені процеси, а комплексність цих факторів призводить до отримання задоволення клієнтів.