073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Романчук Людмила Дмитрівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СЕРВІСНА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Захарової Марини Андріївни; Романчук Людмила ДмитрівнаЗахарова М.А. Сервісна стратегія суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування сервісної стратегії, визначенню передумов формування сервісної стратегії підприємства ресторанного господарства Банкнотно-монетного двору Національного банку України м. Київ, розробці стратегічних заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства ресторанного господарства Банкнотно-монетного двору Національного банку України та забезпеченню якості процесів обслуговування споживачів. Ключові слова: стратегія, сервіс, конкурентоспроможність, маркетингові дослідження, гостинність, інновації Zakharova M.A. Service strategy of a hospitality entity.– Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of a service strategy, determining the prerequisites for the formation of a service strategy of the restaurant enterprise of the Banknote and Mint of the National Bank of Ukraine, Kyiv, developing strategic measures to increase the competitiveness of the restaurant enterprise of the Banknote and Mint of the National Bank of Ukraine and ensuring the quality of consumer service processes. Keywords: strategy, service, competitiveness, marketing research, hospitality, innovationДокумент ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Проценко Андрія Вікторовича; Романчук Людмила ДмитрівнаПроценко А.В. Цифровий маркетинг суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Дослідження присвячене удосконаленню цифрового маркетингу ресторану «SHEF», м. Київ. Розроблено приклад формування персоналізованих повідомлень для гостей. Доведено, що заохочення, такі як знижки, бонусні бали чи спеціальні пропозиції для постійних гостей, створюють емоційний зв’язок з брендом. Розроблено контент-план, який допоможе не тільки підвищити впізнаваність бренду ресторану «SHEF», але й залучити нових гостей, підвищити лояльність і стимулювати продаж через привабливі візуальні та відеоформати. Визначено результативність оптимізації сайту, розширення каналів цифрового маркетингу, таких як TikTok і YouTube ресторану, співпраці з інфлюенсерами Ключові слова: стратегія, цифровий маркетинг, інфлюенсери, персоналізованi повідомлення, конкурентоспроможність Protsenko A.V. Digital marketing of the hospitality sector entity.– Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The study is devoted to improving the digital marketing of the SHEF restaurant, Kyiv. An example of creating personalized messages for guests has been developed. It has been proven that incentives, such as discounts, bonus points, or special offers for regular guests, create an emotional connection with the brand. A content plan has been developed that will help not only increase the brand awareness of the SHEF restaurant, but also attract new guests, increase loyalty, and stimulate sales through attractive visual and video formats. The effectiveness of website optimization, expansion of digital marketing channels such as TikTok and YouTube of the restaurant, cooperation with influencers was determined Keywords: strategy, digital marketing, influencers, personalized messages, competitivenessДокумент ЦИФРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Можарівської Марини Сергіївни; Романчук Людмила ДмитрівнаМожарівська М.С. Цифровий менеджмент суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Дослідження присвячене аналізу цифрового менеджменту, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності готелю на ринку послуг. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення цифрового менеджменту готелю на основі аналізу його поточної діяльності та вивчення ринкових тенденцій. Завданнями дослідження є оцінка цифрового менеджменту готелю «Radisson Blu Hotel Kyiv City Centre», м. Київ, виявлення її сильних і слабких сторін, а також розробка практичних рішень щодо зміцнення його позицій на ринку. Запропоновані рекомендації включають удосконалення маркетингових інструментів та впровадження інноваційних підходів, що сприятиме підвищенню впізнаваності бренду та посиленню його конкурентних переваг. Ключові слова: стратегія розвитку, готельний бізнес, конкурентоспроможність, маркетингові дослідження, цифровий менеджмент впізнаваність бренду, інновації Mozharivska M.S. Digital management of the subject of hospitality. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and Business Administration in Hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The study is devoted to the analysis of digital management, which contributes to increasing the competitiveness of the hotel in the services market. The purpose of the study is to develop recommendations for improving the digital management of the hotel based on the analysis of its current activities and the study of market trends. The objectives of the study are to assess the digital management of the hotel "Radisson Blu Hotel Kyiv City Centre", Kyiv, identify its strengths and weaknesses, as well as develop practical solutions to strengthen its market position. The proposed recommendations include improving marketing tools and implementing innovative approaches, which will contribute to increasing brand awareness and strengthening its competitive advantages. Keywords: development strategy, hotel business, competitiveness, marketing research, digital management, brand awareness, innovation