Глобальний маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Глобальний маркетинг за Автор "Сай Дарія Валеріївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МЕХАНІЗМ РЕБРЕНДИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Щербіни Родіона Ігоровоча; Сай Дарія ВалеріївнаАНОТАЦІЯ Щербіна Р.І. Механізм ребрендингу в глобальному маркетинговому середовищі. (на матеріалах ПрАТ «Оболонь», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню побудові механізму ребрендингу в глобальному маркетинговому середовищі. В роботі розглянуто сутність, види та інструменти застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності ребрендингу, а також факторів ефективного його проведення. Здійснено оцінку впливу факторів зовнішнього середовища на формування механізмів ребрендингу досліджуваного підприємства ПрАТ «Оболонь» та проведено аналіз практики впровадження стратегій та механізмів ребрендингу з метою надання рекомендацій та висунення пропозицій щодо вдосконалення механізмів ребрендингу в глобальному маркетинговому просторі. Здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: ребрендинг, стратегія ребрендингу, механізми ребрендингу, інструменти ребрендингу, рестайлінг. ANNOTATION Shcherbina R.I. Mechanism of rebranding in the global marketing environment. (based on materials of PJSC "Obolon", Kyiv) The graduation thesis is devoted to the research of the construction of the rebranding mechanism in the global marketing environment. The work examines the essence, types and tools of rebranding by companies in modern market conditions, researches methodical approaches to evaluating the effectiveness of rebranding, as well as the factors of its effective implementation. An assessment of the influence of environmental factors on the formation of rebranding mechanisms of the researched enterprise PJSC "Obolon" was carried out, and an analysis of the practice of implementing rebranding strategies and mechanisms was carried out in order to provide recommendations and propose proposals for improving rebranding mechanisms in the global marketing space. A predictive assessment of the effectiveness of the proposed measures was carried out. Keywords: rebranding, rebranding strategy, rebranding mechanisms, rebranding tools, restylingДокумент Стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу(DTEU, 2024-12) Рудого Владислава Сергійовича; Сай Дарія ВалеріївнаАНОТАЦІЯ випускної кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу» (за матеріалами «ТОВ ЗАММЛЕР Україна», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу. У роботі вирішено важливе науковопрактичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з удосконалення стратегій ребрендингу в системі глобального маркетингу ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Здійснено оцінку впливу факторів зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність та проведено аналіз стратегій ребрендингу в глобальному маркетинговому середовищі з метою формулювання рекомендацій щодо вдосконалення стратегій ребрендингу в системі глобального маркетингу ТОВ «ЗАММЛЕР Україна» та аналізу ефективності впровадження пропонованих заходів протягом 2024 року з метою визначення пропозицій щодо удосконалення стратегій ребрендингу в системі глобального маркетингу ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Ключові слова: стратегія, ребрендинг, стратегія ребрендингу, маркетинг, глобальний маркетинг, маркетингове середовище, середовище компанії. ANNOTATION of the final qualification work performed on the topic: "Branding strategies in global marketing" (based on the materials of LLC ZAMMLER Ukraine, Kyiv) The final qualification work is devoted to the study of rebranding strategies in global marketing. The work solves an important scientific and practical task of further development of theoretical foundations, methodological and practical proposals and recommendations for improving rebranding strategies in the global marketing system of LLC ZAMMLER Ukraine. An assessment of the impact of environmental factors on international marketing activities is carried out and an analysis of rebranding strategies in the global marketing environment is carried out in order to formulate recommendations for improving rebranding strategies in the global marketing system of LLC ZAMMLER Ukraine and to analyze the effectiveness of the implementation of the proposed measures during 2024 in order to determine proposals for improving rebranding strategies in the global marketing system of LLC ZAMMLER Ukraine. Keywords: strategy, rebranding, rebranding strategy, marketing, global marketing, marketing environment, company environment.