075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Склярова Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ (за матеріалами ТОВ «Сингента», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Склярова ІринаАктуальність теми. В економічних реаліях початку XXI ст. зростання значення маркетингової конкурентної стратегії у комплексному управлінні бізнесом є об’єктивним процесом. Саме на основі конкурентної стратегії розробляються інші стратегії підприємства, які входять до складу ринково-продуктової стратегії: цінова, стратегія просування, розподілу тощо. У той же час у науковій літературі досі не існує уніфікованого підходу до розробки ефективної конкурентної стратегії. Зважаючи на це, означена проблематика на сьогодні актуальна і є доцільним її глибше дослідження. Крім того, актуальність даної роботи обумовлена її практичною значущістю на макро- та мікроекономічному рівні. Результати проведеного дослідження можуть бути використані в контексті виведення на український ринок біологічних інокулянтів нових продуктів. Особливої актуальності на мікроекономічному рівні дана робота набуває з огляду на те, що час її написання збігається з реальним періодом виведення на ринок нового продукту підприємства ТОВ «Сингента» інокулянта «Атува». Питанню розробки конкурентної стратегії присвячені роботи як вітчизняних, так і іноземних авторів. Впродовж тривалого періоду воно було предметом уваги і дискусії в радянській економічній літературі. Новітні методи розробки стратегії позиціонування глибоко досліджують зарубіжні автори, такі як, Ансофф І., Азоєв Г., Котлер Ф., Аакер Д ., Портер М., Фатхудимов Р., Книш І., Ліфиц І. та інші. Серед українських дослідників цього питання зокрема Старостіна А., Іванов Ю., Єранкік О., Грановська В., Шершньова З., Куденко Н.