Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Осика Віктор Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оптимізація портфелю постачальників товарної категорії смартфонів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Зайцевої Ольги Юріївни; Осика Віктор АнатолійовичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу управління товарної категорії смартфонів на досліджуваному підприємстві. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо пошуку шляхів та методики портфеля постачальників товарної категорії смартфонів ТОВ «ФТДРИТЕЙЛ» для подальшого розвитку категорії та обґрунтування доцільності програми розвитку категорії з метою максимізації прибутку на торговельному підприємстві. Досліджено стан та перспективи ринку смартфонів, основних показників стратегій та перспективи розвитку брендів на ринку з метою розробки програми оптимізації товарної категорії на підприємстві, розроблено методику та методологію оптимізації портфеля постачальників та товарної групи смартфонів. Ключові слова: смартфон, товарна категорія, товарна група, портфель постачальників, програма розвитку. The qualifying paper is dedicated to the study of the smartphone category management process at the researched enterprise. The thesis addresses a significant scientific and practical task of identifying methods and approaches for optimizing the supplier portfolio of the smartphone category at LLC “FTD-RITEIL” to support the category’s further development and substantiate the feasibility of a category development program aimed at maximizing profitability for the retail enterprise. The study examines the current state and prospects of the smartphone market, key performance indicators of strategies, and brand development opportunities in the market. It aims to formulate a program for optimizing the product category at the enterprise, as well as to develop a methodology for optimizing both the supplier portfolio and the smartphone product group. Keywords: smartphone, product category, product group, supplier portfolio, development program.Документ Управління асортиментом та організація продажу товарної категорії борошна(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Фесенко Валентини Сергіївни; Осика Віктор АнатолійовичУ випускній кваліфікаційній роботі проаналізовані методологічні підходи до управління асортиментом та організації продажу товарної категорії борошна на матеріалах ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», охарактеризовані особливості формування асортименту товарної категорії борошна представленого на ринку України, здійснено моніторинг ринку житнього борошна та досліджено його конкурентне середовище. Наведено результати товарознавчої оцінки житнього борошна та визначено його конкурентоспроможність. Розроблено стратегію удосконалення асортименту категорії житнього борошна та запропоновано заходи з удосконалення його продажу в ТОВ «НОВУС УКРАЇНА». Ключові слова: борошно, асортимент, роздрібна торгівля, конкурентоспроможність товару, організація продажу товарів, аналіз категорії товарів, власна торгова марка. The final qualification work analyses methodological approaches to managing the assortment and organising the sale of the flour product category on the basis of NOVUS UKRAINE LLC materials, characterizes the peculiarities of forming the assortment of the flour product category represented on the Ukrainian market, monitors the rye flour market and studies its competitive environment. The results of commodity assessment of rye flour are presented and its competitiveness is determined. A strategy for improving the assortment of the rye flour category has been developed and measures to improve its sales at NOVUS UKRAINE LLC have been proposed. Keywords: flour, assortment, retail trade, product competitiveness, product sales organization, product category analysis, private label.Документ Управління постачанням товарної категорії спортивного одягу у роздрібну торгівельну мережу(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дехтяр Катерини Андріївни; Осика Віктор АнатолійовичВипускна кваліфікаційна робота присвячена управлінню постачанням товарної категорії спортивного одягу у роздрібну торговельну мережу. У дослідженні проаналізовано сучасний стан і тенденції ринку спортивного одягу, а також охарактеризовано методологічні підходи до управління постачанням цієї категорії продукції. Проведено порівняльну характеристику асортименту спортивного одягу, що реалізується у ФОП «Погребняк Олена Міргалімівна», та здійснено його товарознавчу оцінку. На основі отриманих даних розроблено маркетингово-економічне обґрунтування доцільності подальшого розвитку даної товарної категорії. У роботі запропоновано шляхи вдосконалення портфелю постачальників спортивного одягу для підвищення ефективності торговельної діяльності ФОП «Погребняк Олена Міргалімівна». Отримані результати можуть бути використані для оптимізації управління постачанням та асортиментної політики у роздрібних торговельних мережах. Ключові слова: спортивний одяг, постачання, роздрібна торгівля, асортимент, споживач, постачальники. The final qualification work is devoted to the management of the supply of sportswear to the retail trade network. The study analyses the current state and trends 7 of the sportswear market, as well as describes methodological approaches to supply management of this product category. A comparative characterisation of the range of sportswear sold by the individual entrepreneur ‘Pogrebnyak Olena Mirhalimivna’ is carried out, and its commodity assessment is carried out. On the basis of the obtained data, a marketing-economic substantiation of expediency of further development of this product category has been developed. The article suggests ways to improve the portfolio of suppliers of sportswear to increase the efficiency of trading activities of the individual entrepreneur ‘Pogrebnyak Olena Mirgalimivna’. The obtained results can be used to optimise supply management and assortment policy in retail trade networks. Keywords: sportswear, supply, retail, assortment, consumer, suppliers.Документ Формування асортименту та вибір конкурентної стратегії(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024) Шутилєва Дмитра Валерійовича; Осика Віктор АнатолійовичВ роботі розглядаються ключові аспекти формування асортименту виноградних вин та вибір ефективної конкурентної стратегії на прикладі діяльності ФОП Корнієнко Богдан Ігорович. Основна увага приділяється аналізу ринку виноградних вин, оцінці конкурентного середовища та споживчих переваг, що визначають асортиментну політику підприємства. Ключові слова: асортимент виноградних вин, конкурентна стратегія, аналіз ринку, споживчі переваги. The paper examines key aspects of forming the range of grape wines and choosing an effective competitive strategy using the example of the activities of the sole proprietor Kornienko Bohdan Igorovych. The main attention is paid to the analysis of the grape wine market, the assessment of the competitive environment and consumer preferences that determine the assortment policy of the enterprise. Keywords: range of grape wines, competitive strategy, market analysis, consumer preferences.