Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Назва
Зараз показуємо 1 - 31 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз споживчого попиту та формування цінової політики товарної категорії сухих сніданків(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Опріян Софії Русланівни; Белінська Світлана ОмелянівнаРобота включає аналіз теоретичних підходів до вивчення споживчого попиту, дослідження сучасних ринкових тенденцій, а також детальну оцінку поведінки споживачів у межах обраної товарної категорії. Проведено порівняльний аналіз цінових стратегій провідних брендів на основі ТОВ «Епіцентр К» та визначено ключові фактори, які впливають на сприйняття ціни споживачами. На основі зібраних даних було здійснено прогноз попиту та розроблено рекомендації щодо оптимізації цінової політики, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності продукції. Ключові слова: сухі сніданки, споживчий попит, цінова політика, споживач, ринок, товарна категорія, маркетингова стратегія. he work includes an analysis of theoretical approaches to studying consumer demand, an investigation of current market trends, and a detailed evaluation of consumer behavior within the selected product category. A comparative analysis of pricing strategies employed by leading brands, based on the case of LLC “Епіцентр К” was conducted to identify the key factors influencing consumers’ price perception. Based on the collected data, a demand forecast was prepared, and recommendations were developed to optimize the pricing policy aimed at increasing product competitiveness. Keywords: breakfast cereals, consumer demand, pricing policy, consumer, market, product category, marketing strategy.Документ Експертиза якості та управління ланцюгами постачання апельсиного соку(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Снігур Ірини Ярославівни; Белінська Світлана ОмелянівнаВ роботі визначено значення товарознавчої експертизи у забезпеченні якості харчових продуктів; проаналізовано нормативно-правові засади експертизи якості апельсинового соку; проведена експертиза якості апельсинового соку; наведено організаційно-економічну характеристику управління ланцюгами постачання апельсинового соку на ТОВ «Сандора»; запропоновано шляхи удосконалення управління ланцюгами постачання апельсинового соку на ТОВ «Сандора». Ключові слова: сокова продукція, нектар, сік, апельсиновий сік, споживчі властивості, , експертиза, ланцюги збуту. The paper defines the importance of commodity expertise in ensuring the quality of food products; analyses the regulatory framework for quality expertise of orange juice; conducts an examination of the quality of orange juice; provides an organisational and economic description of the management of supply chains of orange juice at Sandora LLC; suggests ways to improve the management of supply chains of orange juice at Sandora LLC. Keywords: juice products, nectar, juice, orange juice, consumer properties, , expertise, supply chains.Документ Експертиза якості та управління ланцюгами постачання вина червоного(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Бабенка Дмитра Сергійовича; Белінська Світлана ОмелянівнаУ випускній кваліфікаційній роботі відображено теоретико-методологічні засади експертизи якості та управління ланцюгами постачання вина виноградного червоного напівсолодкого. Проаналізовано нормативноправове регулювання обігу алкогольних напоїв та визначено роль товарознавчої експертизи у забезпеченні їх якості. Наведено результати проведеної експертизи якості вина виноградного червоного напівсолодкого вітчизняного та зарубіжного виробництва. Запропоновано комплекс заходів для удосконалення процесу управління ланцюгами постачання виноградних вин. Ключові слова: вина виноградні червоні, товарознавча експертиза, експертиза якості, ланцюги постачання. The final qualification work reflects the theoretical and methodological principles of quality examination and management of red grape wine supply chains. The normative and legal regulation of the circulation of alcoholic beverages was analyzed and the role of commodity expertise in ensuring their quality was determined. The results of the examination of the quality of Viograd red semi-sweet wine of domestic and foreign production are given. A set of measures is proposed to improve the process of managing grape wine supply chains. Key words: Viograd red wines, commodity expertise, quality expertise, supply chains.Документ Експертиза якості та управління ланцюгами постачання ковбас сирокопчених(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Онищука Олега Ігоровича; Нестеренко Наталія АнатоліївнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто стан ринку ковбасних виробів в Україні; проаналізовано законодавчо-нормативне регулювання обігу та виробництва ковбас сирокопчених;визначено фактори формування та збереження їх якості; проведено експертизу якості ковбас сирокопчених; визначено рівня якості сирокопчених ковбас; розраховано інтегральний показник якості та конкурентоспроможності; здійснено організаційноекономічну характеристику управління ланцюгами постачання ковбас сирокопчених на ТОВ «ТОРІ СЕРВІС» та запропоновано шляхи удосконалення управління ланцюгами постачання ковбас сирокопчених на ТОВ «ТОРІ СЕРВІС». Ключові слова:ковбасні вироби, сирокопчені ковбаси, експертиза якості, рівень конкурентоспроможності, ланцюги постачання. In the qualifying work, the state of the market of sausage products in Ukraine is considered; the legislative and regulatory regulation of the circulation and production of raw-smoked sausages is analyzed; the factors of formation and preservation of their quality are determined; examination of the quality of rawsmoked sausages was carried out; the quality level of raw-smoked sausages is determined; an integral indicator of quality and competitiveness was calculated; an organizational and economic characterization of raw-smoked sausage supply chain management at TORI SERVICE LLC was carried out and ways to improve the rawsmoked sausage supply chain management at TORI SERVICE LLC were proposed. Keywords: sausage products, raw smoked sausages, quality examination, level of competitiveness, supply chains.Документ Обґрунтування конкурентної стратегії просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дикуна Андрія Івановича; Вежлівцева Світлана ПетрівнаВ роботі досліджено ринок безлактозних молочних продуктів в Україні, його особливості, конкурентне середовище та перспективи розвитку. Проведено моніторинг основних виробників і споживчих переваг, визначено основні тенденції та фактори впливу на попит. Проведено аналіз законодавчо-нормативної бази щодо виробництва та просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів в Україні та виявлено фактори формування споживчих переваг даної категорії. Проведено оцінку конкурентоспроможності категорії безлактозних молочних продуктів, надано маркетингово-економічне обґрунтування вибору конкурентної стратегії товарної категорії безлактозних молочних продуктів на ТОВ “Епіцентр К”. Ключові слова: безлактозні молочні продукти, ринок, конкурентоспроможність, маркетинг, аналіз, споживачі. The study examines the market of lactose-free dairy products in Ukraine, its characteristics, competitive environment, and development prospects. A monitoring of key producers and consumer preferences was conducted, identifying major trends and factors influencing demand. The legislative and regulatory framework for the production and promotion of the lactose-free dairy product category in Ukraine was analyzed, revealing factors shaping consumer preferences for this category. An assessment of the competitiveness of the lactose-free dairy product category was carried out, and a marketingeconomic justification for selecting a competitive strategy for the product category of lactose-free dairy products at LLC "Epicenter K" was provided. Keywords: lactose-free dairy products, market, competitiveness, marketing, analysis, consumers.Документ Оптимізація портфелю постачальників товарної категорії смартфонів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Зайцевої Ольги Юріївни; Осика Віктор АнатолійовичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу управління товарної категорії смартфонів на досліджуваному підприємстві. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо пошуку шляхів та методики портфеля постачальників товарної категорії смартфонів ТОВ «ФТДРИТЕЙЛ» для подальшого розвитку категорії та обґрунтування доцільності програми розвитку категорії з метою максимізації прибутку на торговельному підприємстві. Досліджено стан та перспективи ринку смартфонів, основних показників стратегій та перспективи розвитку брендів на ринку з метою розробки програми оптимізації товарної категорії на підприємстві, розроблено методику та методологію оптимізації портфеля постачальників та товарної групи смартфонів. Ключові слова: смартфон, товарна категорія, товарна група, портфель постачальників, програма розвитку. The qualifying paper is dedicated to the study of the smartphone category management process at the researched enterprise. The thesis addresses a significant scientific and practical task of identifying methods and approaches for optimizing the supplier portfolio of the smartphone category at LLC “FTD-RITEIL” to support the category’s further development and substantiate the feasibility of a category development program aimed at maximizing profitability for the retail enterprise. The study examines the current state and prospects of the smartphone market, key performance indicators of strategies, and brand development opportunities in the market. It aims to formulate a program for optimizing the product category at the enterprise, as well as to develop a methodology for optimizing both the supplier portfolio and the smartphone product group. Keywords: smartphone, product category, product group, supplier portfolio, development program.Документ Позиціонування та управління ланцюгами постачання взуття спортивного(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Давиденко Марини Ігорівни; Антюшко Дмитро ПетровичУ роботі розкрито сучасний стан і тенденції розвитку світового та вітчизняного ринку взуття спортивного, визначено фактори формування якості взуття спортивного, розглянуто підходи до ефективного позиціонування взуття спортивного. Проведена товарознавча оцінка та позиціонування взуття спортивного представленого на ринку, проаналізована система постачання взуття спортивного на ДП «Адідас-Україна», здійснена порівняльна оцінка якості та позиціювання взуття спортивного різних товаровиробників. Проведене дослідження стану управління ланцюгами постачання взуття спортивного, проведений аналіз системи постачання взуття спортивного на ДП «Адідас-Україна», надана оцінка ефективності управління та удосконалення системи постачання на ДП «Адідас-Україна». Ключові слова: взуття спортивне, товарознавча оцінка, позиціонування, ДП Адідас-Україна, якість взуття, ланцюги постачання. The paper reveals the current state and trends in the development of the global and domestic sports footwear market, identifies factors that shape the quality of sports footwear, and considers approaches to effective positioning of sports footwear. A commodity assessment and positioning of sports footwear presented on the market was conducted, the sports footwear supply system at the Adidas-Ukraine State Enterprise was analyzed, and a comparative assessment of the quality and positioning of sports footwear from different manufacturers was carried out. A study of the state of sports footwear supply chain management was conducted, the sports footwear supply system at the Adidas-Ukraine State Enterprise was analyzed, and an assessment of the effectiveness of management and improvement of the supply system at the Adidas-Ukraine State Enterprise was provided. Keywords: sports footwear, commodity assessment, positioning, AdidasUkraine State Enterprise, footwear quality, supply chains.Документ Позиціювання та управління ланцюгами постачання консервів рибних(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Коркуленка Сергія Юрійовича; Сидоренко Олена ВолодимирівнаУ роботі розглянуто факторно-критеріальні аспекти позиціювання консервів рибних, проведено аналіз стану та перспектив розвитку ринку консервів рибних в Україні, визначено основні стратегії та напрями їх позиціювання. Виокремлено критерії та показники, що забезпечують ефективне позиціювання продукції на ринку. Проведено оцінку позиціювання консервів рибних, які реалізуються на ринку України. Здійснено кваліметрію шпротів в олії, проаналізовано споживчі переваги та їх вплив на позиціювання продукції. Представлено результати дослідження організації, об’єкта та методів оцінки позиціювання консервів рибних. Досліджено управління ланцюгами постачання консервів рибних на прикладі ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА». Надано організаційно-економічну характеристику підприємства, визначено основні проблеми та запропоновано шляхи удосконалення управління ланцюгами постачання, включаючи використання сучасних логістичних інструментів. Ключові слова: Консерви рибні, стратегії позиціонування, управління ланцюгами постачання, споживчі переваги, аналіз ринку, кваліметрія. he article considers the factor and criterion aspects of positioning of canned fish, analyzes the status and prospects of development of the canned fish market in Ukraine, identifies the main strategies and directions of their positioning. The criteria and indicators that ensure effective positioning of products in the market are allocated. An assessment of the positioning of canned fish sold in the Ukrainian market is carried out. The qualimetry of sprats in oil is carried out, consumer preferences and their influence on product positioning are analyzed. The results of a study of the organization, object and methods of evaluating the positioning of canned fish are presented. The management of supply chains of canned fish on the example of ZAMMLER UKRAINE LLC is studied. The organizational and economic characteristics of the enterprise are provided, the main problems are identified, and ways to improve supply chain management, including the use of modern logistics tools, are proposed. Key words: Fish canned goods, positioning strategies, supply chain management, consumer preferences, market analysis, qualimetry, logistics optimization.Документ Позиціювання та формування ланцюгів постачання меду(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Білічака Артура Олександровича; Божко Тетяна ВасилівнаУ випускній кваліфікаційній роботі розглянуто стан та перспективи розвитку меду натурального в Україні та світі; проаналізовано законодавчонормативну базу щодо обігу меду в Україні та світі; сформульовані чинники формування споживних властивостей меду натурального. Проведена комплексна оцінка якості, визначена конкурентоспроможність меду натурального монофлорного вітчизняного виробництва. Здійснено оцінку ефективності ланцюга поставок меду натурального на ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА». Розроблено пропозиції щодо удосконалення ланцюга поставок. Ключові слова: мед натуральний монофлорний, нормативно-законодавчі акти, ланцюги постачань, оцінка якості, конкурентоспроможність. Graduation work analyzes the current state and perspectives of the honey market in Ukraine and world; analyzes legislation regarding natural honey in Ukraine and world; formulated factors of consumer properties of natural honey. Conducted research of quality properties and competiteveness of honey natural monofloral on the domestic market. Conducted evaluation of supply chain of honey in LLC «ZAMMLER UKRAINE». Suggestions regarding supply chain have been developed. Key words: honey natural monofloral, legislation, supply chain, quality evaluation, competiteveness.Документ Прогнозування якості та управління ланцюгами збуту м'яса птиці(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Калюжної Анастасії Ігорівни; Сидоренко Олена ВолодимирівнаВ роботі досліджено фактори формування та збереження якості м’яса птиці. Розглянуто основні методи прогнозування якості м’яса птиці, а також, на базі експертних методів, проведено прогнозування змін якості даного продукту. Здійснена комплексна оцінка та визначено організаційно-економічні заходи щодо удосконалення організації процесу постачання м’яса птиці у ТОВ «Епіцентр К». Ключові слова: м’ясо птиці, фактори формування якості, методи прогнозування якості, кваліметрія, організація постачання. The thesis investigates the factors forming and preserving poultry meat quality. It considers the main methods of forecasting poultry meat quality and, based on expert methods, forecasts changes in poultry meat quality. A comprehensive assessment is carried out, and organizational-economic measures are determined to improve the organization of the poultry meat supply process at LLC "Epicenter K." Keywords: poultry meat, quality formation factors, quality forecasting methods, qualimetry, supply organization.Документ Прогнозування якості та управління ланцюгами збуту хліба висівкового(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Іваненка Кирила Олександровича; Cидоренко Олена ВолодимирівнаВ роботі висвітлено детальний огляд методів прогнозування якості готових хлібобулочних виробів з висівками та можливості їх реалізації. Проведено аналіз стану та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів в Україні. Вивчено фактори формування та збереження якості хліба висівкового. Провести товарознавчу оцінку якості зразків висівкового хліба кваліметричним методом. Сформовано прогнозування змін якості хліба висівкового впродовж зберігання. В роботі проведено аналіз процесу та оцінювання ефективності управління ланцюгами збуту хліба висівкового на ТОВ «Золотий Каравай». В результаті визначення основних напрямків удосконалення збутової діяльності підприємства ТОВ «ЗОЛОТИЙ КАРАВАЙ» та бюджету на їх впровадження були розраховані очікуваний приріст прибутку від впровадження комплексу заходів зі стимулювання збуту. Ключові слова: прогнозування якості товару, описово-профільний метод, хлібобулочні вироби, висівковий хліб, органолептичні показники, фізико-хімічні показники, управління ланцюгами збуту. The work covers a detailed overview of methods of forecasting the quality of ready-made bakery products with bran and the possibility of their implementation. An analysis of the state and prospects for the development of the bakery market in Ukraine was conducted. Factors for the formation and preservation of the quality of bran bread were studied. To conduct a commodity assessment of the quality of bran bread samples using the qualimetric method. A forecast of changes in the quality of bran bread during storage was formed. The work analyzed the process and assessed the effectiveness of managing bran bread sales chains at LLC "Zolotyy Karavay". As a result of determining the main areas of improvement of the sales activities of LLC "Zolotyy Karavay" and the budget for their implementation, the expected increase in profit from the implementation of a set of measures to stimulate sales was calculated. Keywords: product quality forecasting, descriptive-profile method, bakery products, bran bread, organoleptic indicators, physicochemical indicators, sales chain management.Документ Прогнозування якості та управління ланцюгами постачання консервів м’ясних(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Шпака Святослава Всеволодовича; Сидоренко Олена ВолодимирівнаВ роботі розглянуті теоретичні основи кваліметрії і прогнозування якості консервів м’ясних, досліджений розввиток галузі консервів м’ясних в Україні, визначені основні фактори формування якості консервів м’ясних, запропоновані методи прогнозування якості даної продукції. Проведені експериментальні дослідження зразків консервів м’ясних. Визначений вплив окремих етапів товароруху на якість консервів м’ясних. Проведений аналіз економічної діяльності та фінансових результатів ТОВ “Заммлер Україна”. Проаналізована система управління ланцюгами постачання консервів м’ясних ТОВ “Заммлер Україна”. Запропонована нова інформаційна система, яка враховує актуальні проблеми існуючої системи управління ланцюгами постачання консервів м’ясних і має мету їх вирішення та зниження рівня витрат. Ключові слова: консерви м’ясні, прогнозування якості, кваліметрія, управління ланцюгами постачання. The paper considers the theoretical foundations of qualimetry and quality forecasting of canned meat, studies the development of the canned meat industry in Ukraine, identifies the main factors of quality formation of canned meat, and proposes methods for forecasting the quality of this product. Experimental studies of samples of canned meat were carried out. The influence of individual stages of commodity circulation on the quality of canned meat is determined. The economic activity and financial results of Zammler Ukraine LLC are analyzed. The supply chain management system of canned meat products of Zammler Ukraine LLC is analyzed. A new information system is proposed, which takes into account the current problems of the existing supply chain management system for canned meat and aims to solve them and reduce costs. Key words: canned meat, quality forecasting, supply chain management, qualimetry.Документ Прогнозування якості та управління ланцюгами постачання ікри лососевих риб(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дмитрієвої Олександри Олександрівни; Сидоренко Олена ВолодимирівнаУ випускній кваліфікаційній роботі досліджено стан та перспективи розвитку ринку ікри риб в Україні; визначено фактори формування та збереження якості ікри риб; проаналізовано методи прогнозування якості ікри риб; розглянуто кваліметрію ікри лососевих риб та здійснити оцінку якості ікри лососевих риб; дано організаційно-економічну характеристику управління ланцюгами постачання ікри лососевих риб ТОВ «Епіцентр-К»; розроблено шляхи удосконалення управління ланцюгами постачання ікри лососевих риб ТОВ «Епіцентр-К». Ключові слова: ікра лососевих риб, кваліметрія, ланцюги постачання, оцінка якості, прогнозування якості The final qualification work investigated the state and prospects for the development of the fish caviar market in Ukraine; identified factors for the formation and preservation of fish caviar quality; analyzed methods for predicting fish caviar quality; considered the qualimetry of salmon caviar and assessed the quality of salmon caviar; provided organizational and economic characteristics of salmon caviar supply chain management of Epicenter-K LLC; developed ways to improve salmon caviar supply chain management of Epicenter-K LLC. Keywords: salmon caviar, qualimetry, supply chains, quality assessment, quality predictionДокумент Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання ковбас варених(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Крицького Андрія Віталійовича; Притульська Наталія ВолодимирівнаВ роботі проаналізовано ринок варених ковбас в Україні, систему нормативно-правового регулювання обігу ковбас варених. Проаналізовано споживні властивості ковбас сорту «Лікарська» від провідних виробників.Проаналізовано логістичний ланцюг постачання ТОВ «Новус Україна», який включає 10 основних постачальників. Виявлено ключові проблеми в управлінні запасами та недостатню гнучкість ланцюга постачання. Розроблено рекомендації з інтеграції систем прогнозування попиту, оптимізацію маршрутів доставки та покращення комунікацій. Очікується, що реалізація запропонованих заходів підвищить прозорість, гнучкість і ефективність логістичних процесів на ТОВ «Новус Україна», що дозволить знизити витрати, уникнути дефіциту товарів і покращити якість обслуговування клієнтів. Ключові слова:ринок, варені ковбаси, логістичний ланцюг, ТОВ «Новус Україна», оптимізація запасів, підприємство торгівлі. The paper analyzes the market of boiled sausages in Ukraine, the system of regulatory regulation of the circulation of boiled sausages. The consumer properties of sausages of the Likarska variety from leading manufacturers are analyzed. The logistics supply chain of Novus Ukraine LLC, which includes 10 main suppliers, is analyzed. Key problems in inventory management and insufficient flexibility of the supply chain are identified. Recommendations are developed for the integration of demand forecasting systems, optimization of delivery routes and improvement of communications. It is expected that the implementation of the proposed measures will increase the transparency, flexibility and efficiency of logistics processes at Novus Ukraine LLC, which will reduce costs, avoid shortages of goods and improve the quality of customer service. Keywords: market, boiled sausages, logistics chain, Novus Ukraine LLC, inventory optimization, trading company.Документ Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання олії оливкової(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Іванеску Дениса Миколайовича; Вежлівцева Світлана ПетрівнаВ роботі проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку олії оливкової в Україні, законодавчо-нормативну базу, щодо якості та безпечності оливкової олії, вплив товарообігу на збереження споживних властивостей даного продукту. Проведена товарознавча оцінка олії оливкової різних виробників та здійснена оцінка конкурентоспроможності олії оливкової органічної. Проаналізовано систему управління ланцюгами постачання олії оливкової на підприємстві ТОВ «Епіцентр К». Ключові слова: олія оливкова, органічні продукти, конкурентоспроможність, споживні властивості, ланцюги постачання, якість, ціна. The study analyzes the current state and development trends of the olive oil market in Ukraine, including the legislative and regulatory framework concerning the quality and safety of olive oil. It examines the impact of trade turnover on the preservation of consumer properties of the product. The research also provides a commodity analysis of olive oils from various producers and evaluates the competitiveness of organic olive oil. Additionally, it reviews the supply chain management system for olive oil at the company LLC "Epicenter K." Keywords: olive oil, organic products, competitiveness, consumer properties, supply chains, quality, price.Документ Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання цукерок пралінових(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дуброви Софії Андріївни; Мотузка Юлія МиколаївнаРобота присвячена дослідженню споживчих переваг щодо цукерок пралінових та сучасних підходів до управління ланцюгами постачання цієї категорії продукції. Проаналізовано основні фактори, які впливають на вибір споживачів, зокрема якість інгредієнтів, смакові характеристики, зовнішній вигляд, дизайн упаковки, ціна та рівень впізнаваності бренду. Окрему увагу приділено дослідженню ролі інноваційних технологій у виробництві, зокрема впровадженню екологічно чистих матеріалів для упаковки та нових рецептур для розширення асортименту. У висновках акцентується увага на важливості комплексного підходу до вивчення споживчих переваг та вдосконалення ланцюгів постачання з метою забезпечення конкурентоспроможності цукерок пралінових на внутрішньому та міжнародному ринках. Ключові слова: споживчі переваги, цукерки пралінові, управління ланцюгами постачання, логістика, інновації, оптимізація, маркетинг, конкурентоспроможність, виробництво, екологічність. The work is dedicated to studying consumer preferences regarding praline candies and modern approaches to managing supply chains for this product category. The main factors influencing consumer choices have been analyzed, including ingredient quality, taste characteristics, appearance, packaging design, price, and brand recognition. Special attention is given to the role of innovative technologies in production, particularly the implementation of environmentally friendly packaging materials and new recipes to expand the product range. The conclusions emphasize the importance of a comprehensive approach to studying consumer preferences and optimizing supply chains to ensure the competitiveness of praline candies in domestic and international markets. Keywords: consumer preferences, praline candies, supply chain management, logistics, innovation, optimization, marketing, competitiveness, production, eco-friendliness.Документ Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання шоколадних виробів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Маснюк Катерини Андріївни; Нестеренко Наталія АнатоліївнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню споживчих переваг шоколадних виробів та системи управління ланцюгами їх поставок у роздрібній мережі ТОВ «НОВУС УКРАЇНА». У ході роботи було висвітлено сучасний стан та перспективи розвитку ринку шоколадних виробів в Україні та світі; проаналізовано законодавчо-нормативне регулювання обігу та фактори формування споживних властивостей шоколадних виробів; проведено порівняльну оцінку якості шоколаду молочного з додаванням горіхів; охарактеризовано систему управління ланцюгами постачання шоколадних виробів торговельної мережі «НОВУС УКРАЇНА»; здійснено оцінювання ефективності управління ланцюгами постачання шоколадних виробів ТОВ «НОВУС УКРАЇНА» та запропоновано напрями її підвищення з метою ефективності функціонування підприємства. Ключові слова: шоколад, споживчі переваги, система управління ланцюгами постачання, оцінка якості, удосконалення. Graduation qualification work devoted to the study of consumer preferences of chocolate products and the management system of their supply chains in the retail network of LLC "NOVUS UKRAINE". In the course of the work, the current state and prospects for the development of the chocolate products market in Ukraine and the world were highlighted; the legislative and regulatory regulation of the circulation and factors of the formation of consumer properties of chocolate products are analyzed; a comparative assessment of the quality of milk chocolate with the addition of nuts was carried out; the supply chain management system for chocolate products of the "NOVUS UKRAINE" trade network was characterized; evaluation of the effectiveness of chocolate supply chain management of NOVUS UKRAINE LLC was carried out and directions for its improvement were proposed in order to improve the efficiency of the enterprise. Keywords: chocolate, consumer preferences, supply chain management system, quality assessment, improvement.Документ Споживчі переваги та управління ланцюгами поствчання морозива(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Порало Світлани Вікторівни; Притульська Наталія ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі представлено дослідження споживчих переваг та управління ланцюгами постачання морозива на прикладі ФОП «Степанчук Ольга Олександрівна». Робота охоплює аналіз ринку морозива в Україні, законодавчонормативного забезпечення обігу морозива, а також дослідження споживчих вподобань щодо морозива пломбір. Результати дослідження дозволили розробити рекомендації щодо оптимізації ланцюгів постачання та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Ключові слова: споживчі переваги, управління ланцюгами постачання, морозиво, оптимізація, конкурентоспроможність. This qualification work presents a study of consumer preferences and ice cream supply chain management on the basis of the sole proprietorship «Olga OleksandrivnaStepanchuk». The work covers the analysis of the ice cream market in Ukraine, legislative and regulatory support for ice cream circulation, as well as the study of consumer preferences for ice cream plombir. The results of the study allowed us to develop recommendations for optimizing supply chains and increasing the competitiveness of the enterprise. Keywords: consumer preferences, supply chain management, ice cream, optimization, competitiveness.Документ Управління асортиментом та організація продажу товарної категорії борошна(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Фесенко Валентини Сергіївни; Осика Віктор АнатолійовичУ випускній кваліфікаційній роботі проаналізовані методологічні підходи до управління асортиментом та організації продажу товарної категорії борошна на матеріалах ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», охарактеризовані особливості формування асортименту товарної категорії борошна представленого на ринку України, здійснено моніторинг ринку житнього борошна та досліджено його конкурентне середовище. Наведено результати товарознавчої оцінки житнього борошна та визначено його конкурентоспроможність. Розроблено стратегію удосконалення асортименту категорії житнього борошна та запропоновано заходи з удосконалення його продажу в ТОВ «НОВУС УКРАЇНА». Ключові слова: борошно, асортимент, роздрібна торгівля, конкурентоспроможність товару, організація продажу товарів, аналіз категорії товарів, власна торгова марка. The final qualification work analyses methodological approaches to managing the assortment and organising the sale of the flour product category on the basis of NOVUS UKRAINE LLC materials, characterizes the peculiarities of forming the assortment of the flour product category represented on the Ukrainian market, monitors the rye flour market and studies its competitive environment. The results of commodity assessment of rye flour are presented and its competitiveness is determined. A strategy for improving the assortment of the rye flour category has been developed and measures to improve its sales at NOVUS UKRAINE LLC have been proposed. Keywords: flour, assortment, retail trade, product competitiveness, product sales organization, product category analysis, private label.Документ Управління асортиментом та організація продажу товарів категорії дитячого одягу(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Гуменюка Володимира Віталійовича; Антюшко Дмитро ПетровичВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесів управління асортиментом та організації продажу товарів категорії дитячого одягу. Актуальність обумовлена динамічним розвитком ринку дитячого одягу, змінами в споживчих уподобаннях та забезпеченістю застосування ефективних підходів до асортиментної матриці. У роботі проведено аналіз сучасного стану ринку дитячого одягу, методичних підходів до його позиціонування, а також розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації асортименту та підвищення ефективності продажів. Дослідження також оцінює економічну ефективність запропонованих заходів, що не дозволяють адаптувати діяльність підприємств до змінних ринкових умов. Ключові слова: управління асортиментом, дитячий одяг, ринок дитячого одягу, організація продажу, оптимізація асортименту, позиціонування, маркетингові стратегії, роздрібна торгівля. The thesis is dedicated to the study of assortment management and the organization of sales in the children's clothing category. The relevance is driven by the dynamic development of the children's clothing market, changes in consumer preferences, and the need for effective approaches to managing the assortment matrix. The work analyzes the current state of the children's clothing market, methodological approaches to its positioning, and provides practical recommendations for optimizing the assortment and improving sales efficiency. The research also assesses the economic effectiveness of the proposed measures, which allow enterprises to adapt to changing market conditions. Keywords: assortment management, children's clothing, children's clothing market, sales organization, assortment optimization, positioning, marketing strategies, retail trade.Документ Управління постачанням товарної категорії спортивного одягу у роздрібну торгівельну мережу(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дехтяр Катерини Андріївни; Осика Віктор АнатолійовичВипускна кваліфікаційна робота присвячена управлінню постачанням товарної категорії спортивного одягу у роздрібну торговельну мережу. У дослідженні проаналізовано сучасний стан і тенденції ринку спортивного одягу, а також охарактеризовано методологічні підходи до управління постачанням цієї категорії продукції. Проведено порівняльну характеристику асортименту спортивного одягу, що реалізується у ФОП «Погребняк Олена Міргалімівна», та здійснено його товарознавчу оцінку. На основі отриманих даних розроблено маркетингово-економічне обґрунтування доцільності подальшого розвитку даної товарної категорії. У роботі запропоновано шляхи вдосконалення портфелю постачальників спортивного одягу для підвищення ефективності торговельної діяльності ФОП «Погребняк Олена Міргалімівна». Отримані результати можуть бути використані для оптимізації управління постачанням та асортиментної політики у роздрібних торговельних мережах. Ключові слова: спортивний одяг, постачання, роздрібна торгівля, асортимент, споживач, постачальники. The final qualification work is devoted to the management of the supply of sportswear to the retail trade network. The study analyses the current state and trends 7 of the sportswear market, as well as describes methodological approaches to supply management of this product category. A comparative characterisation of the range of sportswear sold by the individual entrepreneur ‘Pogrebnyak Olena Mirhalimivna’ is carried out, and its commodity assessment is carried out. On the basis of the obtained data, a marketing-economic substantiation of expediency of further development of this product category has been developed. The article suggests ways to improve the portfolio of suppliers of sportswear to increase the efficiency of trading activities of the individual entrepreneur ‘Pogrebnyak Olena Mirgalimivna’. The obtained results can be used to optimise supply management and assortment policy in retail trade networks. Keywords: sportswear, supply, retail, assortment, consumer, suppliers.Документ Управління торговельним простором товарної категорії кави натуральної(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Русан Владислав Вікторович; Божко Тетяна ВасилівнаУ роботі визначено принципи організації управління торговельним простором товарної категорії кави натуральної. Проведено аналіз сучасного стану ринку натуральної кави в Україні та світі, наведено ключові тенденції та особливості споживчого попиту. Сформульовано чинники, що впливають на ефективність викладки та продажу товарів даної категорії, охарактеризовано методи оптимізації використання торговельного простору. Проведено комплексне дослідження асортименту кави натуральної на прикладі ТОВ «Епіцентр К», оцінено конкурентоспроможність продукції та виявлено напрями для підвищення ефективності управління асортиментом. Надано практичні рекомендації щодо вдосконалення організації продажу кави, що сприятимуть збільшенню обсягів реалізації та підвищенню задоволення потреб споживачів. Ключові слова: кава, споживні властивості, асортимент, торговельний простір, оптимізація, продажі, ефективність. he paper defines the principles of organization of management of retail space of the natural coffee product category. The current state of the natural coffee market in Ukraine and the world is analyzed, key trends and features of consumer demand are presented. A comprehensive study of the assortment of natural coffee is carried out using the example of LLC "Epicenter K", the competitiveness of products is assessed and directions for increasing the efficiency of assortment management are identified. Practical recommendations are provided for improving the organization of coffee sales, which will contribute to increasing sales volumes. Keywords: coffee, consumer properties, assortment, retail space, optimization, sales, efficiency.Документ Управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Клименко Крістіни Олександрівни; Божко Тетяна ВасилівнаУ роботі визначено методологічні підходи до управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів, досліджено сучасні тенденції ринку та особливості конкурентного середовища. Проведено аналіз асортименту та оцінку конкурентоспроможності садових інструментів, реалізованих на ринку України, зокрема, продукції ПрАТ «Альцест». Виокремлено основні чинники, що впливають на попит і продажі садових інструментів. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення асортименту, зокрема, розроблено рекомендації для оптимізації розташування продукції в торговельних приміщеннях з урахуванням принципів мерчендайзингу та зонування торговельного простору. Оцінено ефективність запропонованих заходів щодо управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів. Ключові слова: управління торговельним простором, садові інструменти, конкурентоспроможність, мерчендайзинг, оптимізація асортименту. The paper defines methodological approaches to managing the trade space of the garden tools category, explores current market trends, and highlights competitive dynamics. An analysis of the assortment and competitiveness of garden tools sold in the Ukrainian market, specifically by PrJSC “Altsest,” is provided. Key factors influencing demand and sales of garden tools are identified. Recommendations for assortment optimization and product placement strategies based on merchandising principles and trade space zoning are formulated. The effectiveness of proposed measures to improve the management of the trade space for garden tools is evaluated. Keywords: trade space management, garden tools, competitiveness, merchandising, assortment optimization.Документ Формування асортиментної матриці товарної категорії пива та управління її прибутковістю(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Корнієнко Богдана Ігоровича; естеренко Наталія АнатоліївнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню підходів до формування асортиментної матриці товарної категорії пива та управління її прибутковістю. У роботі проаналізовано сучасний стан і тенденції ринку пивної продукції, охарактеризовано принципи формування асортиментної матриці пива та оцінено її ефективність у діяльності ФОП «Корнієнко Богдан Ігорович». Здійснено аналіз асортименту пивної продукції, визначено фактори, що впливають на її рентабельність, та розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації асортименту. Запропоновані рекомендації спрямовані на підвищення ефективності управління товарною категорією пива та зростання конкурентоспроможності підприємства. Отримані результати можуть бути використані у діяльності малих і середніх підприємств для вдосконалення управління асортиментом та збільшення прибутковості. Ключові слова: пиво, асортиментна матриця, прибутковість, рентабельність, споживачі, управління асортиментом. The final qualification work is devoted to studying approaches to the formation of the assortment matrix of the beer product category and managing its profitability. The study analyses the current state and trends of the beer market, describes the principles of beer assortment matrix formation, and assesses its effectiveness in the activities of the individual entrepreneur "Korniienko Bohdan Ihorovych." The analysis of the beer assortment has been carried out, factors influencing its profitability have been identified, and practical recommendations for optimizing the assortment have been developed. The proposed recommendations aim to improve the efficiency of beer product category management and increase the competitiveness of the enterprise. The obtained results can be applied by small and medium-sized enterprises to enhance assortment management and profitability. Keywords: beer, assortment matrix, profitability, margin, consumers, assortment management.Документ Формування асортименту та вибір конкурентної стратегії(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024) Шутилєва Дмитра Валерійовича; Осика Віктор АнатолійовичВ роботі розглядаються ключові аспекти формування асортименту виноградних вин та вибір ефективної конкурентної стратегії на прикладі діяльності ФОП Корнієнко Богдан Ігорович. Основна увага приділяється аналізу ринку виноградних вин, оцінці конкурентного середовища та споживчих переваг, що визначають асортиментну політику підприємства. Ключові слова: асортимент виноградних вин, конкурентна стратегія, аналіз ринку, споживчі переваги. The paper examines key aspects of forming the range of grape wines and choosing an effective competitive strategy using the example of the activities of the sole proprietor Kornienko Bohdan Igorovych. The main attention is paid to the analysis of the grape wine market, the assessment of the competitive environment and consumer preferences that determine the assortment policy of the enterprise. Keywords: range of grape wines, competitive strategy, market analysis, consumer preferences.Документ Формування цінової політики в товарній категорії взуття чоловічого(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Степанчук В'ячеслав Миколайович; Мотузка Юлія МиколаївнаУ роботі визначено сутність та особливості аналізу споживчого попиту, розглянуто сучасні тенденції ринку взуття чоловічого, теоретико-методологічні засади аналізу попиту, а також стратегії та методи формування цінової політики товарної категорії взуття чоловічого. Проведено аналіз конкурентного середовища, визначено споживчі переваги у цій категорії. Розроблено пропозиції щодо змін підходів до ціноутворення та вдосконалення цінової політики для товарної категорії взуття чоловічого в межах діяльності АТ «ЛПП» ДП «ЛПП Україна», бренд «Reserved». Ключові слова: взуття чоловіче, споживчий попит, цінова політика, конкурентне середовище. The paper defines the essence and features of consumer demand analysis, considers current trends in the men's footwear market, theoretical and methodological foundations of demand analysis, as well as strategies and methods of pricing policy formation for the men's footwear product category. The competitive environment is analyzed, consumer preferences in this category are identified. Proposals for changes in approaches to pricing and improvement of pricing policy for the product category of men's footwear within the framework of the activities of JSC «LPP» SС«LPP Ukraine», brand «Reserved» are developed. Keywords: men's footwear, consumer demand, pricing policy, competitive environment.Документ Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами збуту деревини(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Рубан Анни Русланівни; Антюшко Дмитро ПетровичУ роботі проведено дослідження сучасного стану і тенденції розвитку міжнародного та вітчизняного ринку деревини, визначено які фактори формують якість деревини, які вади виникають і заважають якісно обробляти та використовувати деревину. Здійснено оцінку дослідження деревини, представленої на ринку України. Запропоновано управлінські рішення та заходи щодо підвищення ефективності каналів збуту деревини на підприємстві ДП «Ліси України». Ключові слова: деревина, товарознавча оцінка якості, канали збуту деревини, ланцюги постачання. The study examines the current state and development trends of the international and domestic timber markets, identifying the factors that influence wood quality, the defects that arise, and the challenges they pose for effective processing and utilization. An evaluation of timber available on the Ukrainian market has been conducted. Management decisions and measures have been proposed to enhance the efficiency of timber distribution channels at the "Forests of Ukraine" State Enterprise. Keywords: timber, commodity quality assessment, timber distribution channels, supply chains.Документ Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами збуту доглядової косметики(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Вівчар Ольги Ярославівни; Вежлівцева Світлана Петрівнароботі проаналізовано законодавчо-правове регулювання обігу доглядової косметики в Україні; здійснено моніторинг ринку доглядової косметики в Україні та аналіз її конкурентного середовища. Проведено експериментальні дослідження споживчих властивостей очищувальних гелів для вмивання за наступними показниками: функціональні; захисні; ергономічні та естетичні. Здійснено оцінювання ефективності управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «КаТрейдинг» за результатами якого надано рекомендації щодо її удосконалення. Ключові слова: доглядова косметика, гель для вмивання, споживчі властивості, ланцюги збуту. The paper analyses the legislative and legal regulation of the circulation of care cosmetics in Ukraine; monitors the market of care cosmetics in Ukraine and analyses its competitive environment. Experimental studies of the consumer properties of cleansing gels for washing were carried out according to the following indicators: functional; protective; ergonomic and aesthetic. The efficiency of management of sales activities of the enterprise ‘Ka-Trading’ LLC has been evaluated, based on the results of which recommendations for its improvement have been provided. Keywords: care cosmetics, washing gel, consumer properties, sales chains.Документ Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами постачання безглютенового дитячого харчування(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Кресної Олени Миколаївни; Сидоренко Олена ВолодимирівнаВ роботі визначено тенденції розвитку ринку та проведено аналіз асортименту дитячого харчування в Україні, проаналізовано нормативноправове регулювання інформаційного супроводу безглютенового дитячого харчування. Розглянуто аспекти, пов’язані з товарознавчою оцінкою якості безглютенових каш для дитячого харчування. Визначено фактори формування та збереження якості безглютенового дитячого харчування. Проаналізовано ефективність управління ланцюгами постачання безглютенового дитячого харчування на ТОВ «Епіцентр К». Ключові слова: безглютенове, глютен, дитяче харчування, якість, ланцюги, постачання, супровід, ланцюг постачання. In the work, trends in market development were determined and an analysis of the range of baby food in Ukraine was carried out, as well as regulatory and legal regulation of information support for gluten-free baby food. Aspects related to the commodity evaluation of the quality of gluten-free cereals for baby food are considered. The factors of formation and preservation of the quality of gluten-free baby food have been determined. The effectiveness of gluten-free baby food supply chain management at «Epicenter K» LLC was analyzed. Keywords: gluten-free, baby food, gluten, quality, chains, supply, support, supply chain.Документ Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами постачання макароних виробів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Левуна Сергія Васильовича; Антюшко Дмитро ПетровичУ випускній кваліфікаційній роботі на тему «Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами постачання макаронних виробів» досліджено сучасний стан ринку макаронних виробів, фактори формування споживчих властивостей та підходи до управління ланцюгами постачання в Україні. Основною метою є аналіз специфіки інформаційного супроводу та розробка рекомендацій для вдосконалення управління ланцюгами постачання макаронних виробів. У роботі розглянуто організаційно-економічні аспекти функціонування ланцюгів постачання на підприємстві ТОВ «ЗАММЛЕР Україна», а також надано пропозиції щодо підвищення ефективності цих процесів. Практична цінність роботи полягає у можливості впровадження розроблених рекомендацій для поліпшення управлінських практик. Ключові слова: інформаційний супровід, ланцюги постачання, макаронні вироби, управління, споживчі властивості, логістика, оптимізація. he qualification thesis titled "Information Support for the Circulation and Supply Chain Management of Pasta Products" explores the current state of the pasta market, factors influencing consumer properties, and approaches to supply chain management in Ukraine. The main objective is to analyze the specifics of information support and develop recommendations for improving the management of pasta supply chains. The study examines the organizational and economic aspects of supply chain operations at LLC "ZAMMLER Ukraine" and provides proposals to enhance the efficiency of these processes. The practical significance of the work lies in the possibility of implementing the developed recommendations to improve managerial practices. Keywords: information support, supply chains, pasta products, management, consumer properties, logistics, optimization.Документ Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами постачання пакетованих трав'яних чаїв(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Камєнєвої Ірини Олександрівни; Белінська Світлана ОмелянівнаУ випускній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади обігу та управління постачанням чаю, в ході дослідження було визначено інформаційне та законодавчо-нормативне регулювання обігу трав’яних чаїв, а також теоретико-методологічні підходи до управління ланцюгами постачання. Наступним було проведено інформаційне забезпечення з відбором конкретних зразків чаю і проведено дослідження їх інформаційного забезпечення. В результаті було проведено аналіз особливостей системи обігу та управління ланцюгами постачання пакетованих трав’яних чаїв підприємства торгівлі і надано рекомендації для цього процесу на підприємстві ТОВ «Епіцентр-К». Ключові слова: підприємство, інформаційний супровід, обіг, управління, трав’яні пакетовані чаї, підприємство торгівлі. In the final qualification work, the theoretical principles of the circulation and supply management of tea were investigated, in the course of the study, the informational and legislative regulation of the circulation of herbal teas, as well as theoretical and methodological approaches to the management of supply chains were determined. Next, information support was carried out with the selection of specific tea samples and a study of their information support was carried out. As a result, an analysis of the features of the system of circulation and management of the supply chain of packaged herbal teas of the trade enterprise was carried out, and recommendations were given for this process at the enterprise of «Epicenter-K» LLC. Key words: enterprise, information support, circulation, management, herbal packaged teas, trade enterprise.