Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Нестеренко Наталія Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Експертиза якості та управління ланцюгами постачання ковбас сирокопчених(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Онищука Олега Ігоровича; Нестеренко Наталія АнатоліївнаВ кваліфікаційній роботі розглянуто стан ринку ковбасних виробів в Україні; проаналізовано законодавчо-нормативне регулювання обігу та виробництва ковбас сирокопчених;визначено фактори формування та збереження їх якості; проведено експертизу якості ковбас сирокопчених; визначено рівня якості сирокопчених ковбас; розраховано інтегральний показник якості та конкурентоспроможності; здійснено організаційноекономічну характеристику управління ланцюгами постачання ковбас сирокопчених на ТОВ «ТОРІ СЕРВІС» та запропоновано шляхи удосконалення управління ланцюгами постачання ковбас сирокопчених на ТОВ «ТОРІ СЕРВІС». Ключові слова:ковбасні вироби, сирокопчені ковбаси, експертиза якості, рівень конкурентоспроможності, ланцюги постачання. In the qualifying work, the state of the market of sausage products in Ukraine is considered; the legislative and regulatory regulation of the circulation and production of raw-smoked sausages is analyzed; the factors of formation and preservation of their quality are determined; examination of the quality of rawsmoked sausages was carried out; the quality level of raw-smoked sausages is determined; an integral indicator of quality and competitiveness was calculated; an organizational and economic characterization of raw-smoked sausage supply chain management at TORI SERVICE LLC was carried out and ways to improve the rawsmoked sausage supply chain management at TORI SERVICE LLC were proposed. Keywords: sausage products, raw smoked sausages, quality examination, level of competitiveness, supply chains.Документ Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання шоколадних виробів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Маснюк Катерини Андріївни; Нестеренко Наталія АнатоліївнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню споживчих переваг шоколадних виробів та системи управління ланцюгами їх поставок у роздрібній мережі ТОВ «НОВУС УКРАЇНА». У ході роботи було висвітлено сучасний стан та перспективи розвитку ринку шоколадних виробів в Україні та світі; проаналізовано законодавчо-нормативне регулювання обігу та фактори формування споживних властивостей шоколадних виробів; проведено порівняльну оцінку якості шоколаду молочного з додаванням горіхів; охарактеризовано систему управління ланцюгами постачання шоколадних виробів торговельної мережі «НОВУС УКРАЇНА»; здійснено оцінювання ефективності управління ланцюгами постачання шоколадних виробів ТОВ «НОВУС УКРАЇНА» та запропоновано напрями її підвищення з метою ефективності функціонування підприємства. Ключові слова: шоколад, споживчі переваги, система управління ланцюгами постачання, оцінка якості, удосконалення. Graduation qualification work devoted to the study of consumer preferences of chocolate products and the management system of their supply chains in the retail network of LLC "NOVUS UKRAINE". In the course of the work, the current state and prospects for the development of the chocolate products market in Ukraine and the world were highlighted; the legislative and regulatory regulation of the circulation and factors of the formation of consumer properties of chocolate products are analyzed; a comparative assessment of the quality of milk chocolate with the addition of nuts was carried out; the supply chain management system for chocolate products of the "NOVUS UKRAINE" trade network was characterized; evaluation of the effectiveness of chocolate supply chain management of NOVUS UKRAINE LLC was carried out and directions for its improvement were proposed in order to improve the efficiency of the enterprise. Keywords: chocolate, consumer preferences, supply chain management system, quality assessment, improvement.