Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Дикуна Андрія Івановича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обґрунтування конкурентної стратегії просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дикуна Андрія Івановича; Вежлівцева Світлана ПетрівнаВ роботі досліджено ринок безлактозних молочних продуктів в Україні, його особливості, конкурентне середовище та перспективи розвитку. Проведено моніторинг основних виробників і споживчих переваг, визначено основні тенденції та фактори впливу на попит. Проведено аналіз законодавчо-нормативної бази щодо виробництва та просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів в Україні та виявлено фактори формування споживчих переваг даної категорії. Проведено оцінку конкурентоспроможності категорії безлактозних молочних продуктів, надано маркетингово-економічне обґрунтування вибору конкурентної стратегії товарної категорії безлактозних молочних продуктів на ТОВ “Епіцентр К”. Ключові слова: безлактозні молочні продукти, ринок, конкурентоспроможність, маркетинг, аналіз, споживачі. The study examines the market of lactose-free dairy products in Ukraine, its characteristics, competitive environment, and development prospects. A monitoring of key producers and consumer preferences was conducted, identifying major trends and factors influencing demand. The legislative and regulatory framework for the production and promotion of the lactose-free dairy product category in Ukraine was analyzed, revealing factors shaping consumer preferences for this category. An assessment of the competitiveness of the lactose-free dairy product category was carried out, and a marketingeconomic justification for selecting a competitive strategy for the product category of lactose-free dairy products at LLC "Epicenter K" was provided. Keywords: lactose-free dairy products, market, competitiveness, marketing, analysis, consumers.