Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Вежлівцева Світлана Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Обґрунтування конкурентної стратегії просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дикуна Андрія Івановича; Вежлівцева Світлана ПетрівнаВ роботі досліджено ринок безлактозних молочних продуктів в Україні, його особливості, конкурентне середовище та перспективи розвитку. Проведено моніторинг основних виробників і споживчих переваг, визначено основні тенденції та фактори впливу на попит. Проведено аналіз законодавчо-нормативної бази щодо виробництва та просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів в Україні та виявлено фактори формування споживчих переваг даної категорії. Проведено оцінку конкурентоспроможності категорії безлактозних молочних продуктів, надано маркетингово-економічне обґрунтування вибору конкурентної стратегії товарної категорії безлактозних молочних продуктів на ТОВ “Епіцентр К”. Ключові слова: безлактозні молочні продукти, ринок, конкурентоспроможність, маркетинг, аналіз, споживачі. The study examines the market of lactose-free dairy products in Ukraine, its characteristics, competitive environment, and development prospects. A monitoring of key producers and consumer preferences was conducted, identifying major trends and factors influencing demand. The legislative and regulatory framework for the production and promotion of the lactose-free dairy product category in Ukraine was analyzed, revealing factors shaping consumer preferences for this category. An assessment of the competitiveness of the lactose-free dairy product category was carried out, and a marketingeconomic justification for selecting a competitive strategy for the product category of lactose-free dairy products at LLC "Epicenter K" was provided. Keywords: lactose-free dairy products, market, competitiveness, marketing, analysis, consumers.Документ Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання олії оливкової(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Іванеску Дениса Миколайовича; Вежлівцева Світлана ПетрівнаВ роботі проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку олії оливкової в Україні, законодавчо-нормативну базу, щодо якості та безпечності оливкової олії, вплив товарообігу на збереження споживних властивостей даного продукту. Проведена товарознавча оцінка олії оливкової різних виробників та здійснена оцінка конкурентоспроможності олії оливкової органічної. Проаналізовано систему управління ланцюгами постачання олії оливкової на підприємстві ТОВ «Епіцентр К». Ключові слова: олія оливкова, органічні продукти, конкурентоспроможність, споживні властивості, ланцюги постачання, якість, ціна. The study analyzes the current state and development trends of the olive oil market in Ukraine, including the legislative and regulatory framework concerning the quality and safety of olive oil. It examines the impact of trade turnover on the preservation of consumer properties of the product. The research also provides a commodity analysis of olive oils from various producers and evaluates the competitiveness of organic olive oil. Additionally, it reviews the supply chain management system for olive oil at the company LLC "Epicenter K." Keywords: olive oil, organic products, competitiveness, consumer properties, supply chains, quality, price.Документ Інформаційний супровід обігу та управління ланцюгами збуту доглядової косметики(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Вівчар Ольги Ярославівни; Вежлівцева Світлана Петрівнароботі проаналізовано законодавчо-правове регулювання обігу доглядової косметики в Україні; здійснено моніторинг ринку доглядової косметики в Україні та аналіз її конкурентного середовища. Проведено експериментальні дослідження споживчих властивостей очищувальних гелів для вмивання за наступними показниками: функціональні; захисні; ергономічні та естетичні. Здійснено оцінювання ефективності управління збутовою діяльністю підприємства ТОВ «КаТрейдинг» за результатами якого надано рекомендації щодо її удосконалення. Ключові слова: доглядова косметика, гель для вмивання, споживчі властивості, ланцюги збуту. The paper analyses the legislative and legal regulation of the circulation of care cosmetics in Ukraine; monitors the market of care cosmetics in Ukraine and analyses its competitive environment. Experimental studies of the consumer properties of cleansing gels for washing were carried out according to the following indicators: functional; protective; ergonomic and aesthetic. The efficiency of management of sales activities of the enterprise ‘Ka-Trading’ LLC has been evaluated, based on the results of which recommendations for its improvement have been provided. Keywords: care cosmetics, washing gel, consumer properties, sales chains.