Кафедра Товарознавства і Фармації
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Товарознавства і Фармації за Автор "Іваненка Кирила Олександровича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Прогнозування якості та управління ланцюгами збуту хліба висівкового(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Іваненка Кирила Олександровича; Cидоренко Олена ВолодимирівнаВ роботі висвітлено детальний огляд методів прогнозування якості готових хлібобулочних виробів з висівками та можливості їх реалізації. Проведено аналіз стану та перспективи розвитку ринку хлібобулочних виробів в Україні. Вивчено фактори формування та збереження якості хліба висівкового. Провести товарознавчу оцінку якості зразків висівкового хліба кваліметричним методом. Сформовано прогнозування змін якості хліба висівкового впродовж зберігання. В роботі проведено аналіз процесу та оцінювання ефективності управління ланцюгами збуту хліба висівкового на ТОВ «Золотий Каравай». В результаті визначення основних напрямків удосконалення збутової діяльності підприємства ТОВ «ЗОЛОТИЙ КАРАВАЙ» та бюджету на їх впровадження були розраховані очікуваний приріст прибутку від впровадження комплексу заходів зі стимулювання збуту. Ключові слова: прогнозування якості товару, описово-профільний метод, хлібобулочні вироби, висівковий хліб, органолептичні показники, фізико-хімічні показники, управління ланцюгами збуту. The work covers a detailed overview of methods of forecasting the quality of ready-made bakery products with bran and the possibility of their implementation. An analysis of the state and prospects for the development of the bakery market in Ukraine was conducted. Factors for the formation and preservation of the quality of bran bread were studied. To conduct a commodity assessment of the quality of bran bread samples using the qualimetric method. A forecast of changes in the quality of bran bread during storage was formed. The work analyzed the process and assessed the effectiveness of managing bran bread sales chains at LLC "Zolotyy Karavay". As a result of determining the main areas of improvement of the sales activities of LLC "Zolotyy Karavay" and the budget for their implementation, the expected increase in profit from the implementation of a set of measures to stimulate sales was calculated. Keywords: product quality forecasting, descriptive-profile method, bakery products, bran bread, organoleptic indicators, physicochemical indicators, sales chain management.