МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Автор "Бадалян, А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг ресторанної мережі на міжнародному ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бадалян, А.У статті розкрито сутність бренду та брендингу у ресторанному бізнесі за різними науковими підходами та обґрунтовано аспекти формування бренду суб’єкту ресторанного бізнесу та досліджено його значення у просуванні ресторанних послуг. Визначено ефективні способи просування бренду на ринок. Проаналізовано головні різновиди стратегій розвитку брендингу та сформовано модель формування сильного бренду під впливом різноманітних чинників, ефективність використання способів просування бренду суб’єкта готельного господарства. Розглянуто питання особливостей формування лояльності споживачів до бренду ресторанної мережі. Показано специфіку чинників конкурентних переваг ресторанних закладів. Відокремлено основні складові лояльності клієнтів як чинника формування конкурентних переваг ресторанного закладу.