Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Богданець Наталії"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування SMM-кампанії event-агентства (за матеріалами ФОП «ДМИТРИШИН ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ», м. Рівне)(КНТЕУ, 2020) Богданець НаталіїАктуальність теми. Сучасний стрімкий розвиток системи Інтернет кардинально змінив традиційний підхід до побудови рекламних кампаній. Поруч з класичними інструментами маркетингу з’явилися нові, що подекуди значно випереджають своїх попередників в охоплені, інтерактивності та можливості отримати зворотній зв’язок. Звичайно ефективність просування товарів та послуг підприємства забезпечується симбіозом традиційних та інноваційних рекламних методів, однак Інтернет - засоби, зокрема просування в соціальних мережах наразі є чи не найпопулярнішим каналом інформування про компанію, що сприймається цільовою аудиторією як найменш нав’язливий. Інструменти SMM діють комплексно та здатні більш точно впливати на цільову аудиторію (особливо на молодь) event-агентства, передбачають різні форми комунікації із споживачем, є ефективним способом не тільки для реклами товарів та послуг, а й для формування іміджу підприємства та довіри до нього. Таким чином, проблема формування SMM-кампанії event-агентства є особливо актуальною та вимагає додаткової уваги і вивчення. На сьогодні існує велика кількість думок вітчизняних та зарубіжних науковців щодо формування просування підприємства в соціальних мережах. Питаннями маркетингових комунікацій в соціальних мережах та загалом Інтернет-маркетингом займалися наступні вчені: М. Стелзнер, Н. Холліс, Ф. Діке, Г. Шмітт, М. Супе, Б, Лерч, В. Бойчук, Л. В. Балабанова, Є. П. Голубков, Т. В. Дейнекін, Т. В. Дубовик, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, І. Л. Литовченко, М. С. Лебеденко, М. А. Окландер, В. П. Пилипчук, В. Л. Плескач, І. Л. Решетнікова, І. В. Успенський та ін. Мета і завдання дослідження полягає у розробці теоретико-методичних та практичних аспектів формування SMM - кампанії event - агентства. Відповідно до мети дослідження було поставлено та вирішено ряд завдань: - здійснити характеристику конкурентного середовища та бізнес показників ФОП «Дмитришин Павло Сергійович»; - провести оцінку ефективності SMM просування ФОП «Дмитришин Павло Сергійович»; - здійснити бенчмаркінг та запропонувати найоптимальніший шлях формування SMM - кампанії для ФОП «Дмитришин Павло Сергійович»; - розробити програму SMM просування на 2-ге півріччя 2020 ріку для ФОП «Дмитришин Павло Сергійович». Об’єкт дослідження – діяльність event-агентства в соціальних мережах (за матеріалами ФОП «Дмитришин Павло Сергійович» ). Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування SMM-кампанії ФОП «Дмитришин Павло Сергійович» та розробка шляхів її покращення. Методичною основою дослідження є структурно - логічний та категоріальний аналіз (для уточнення та визначення сутності окремих визначень); методи побудови матриць (при аналізі конкуренції на ринку); моніторингу (при аналізуванні попередньої рекламної діяльності агенції) , статистичний та порівняльний аналіз (для дослідження найкращого шляху побудови SMM – програми), метод сценаріїв (побудова SMM – кампанії на друге півріччя 2020 року). Інформаційну базу дослідження склали: зібрані, опрацьовані та узагальнені особисто автором первинні матеріали, що характеризують ринкову діяльність ФОП «Дмитришин Павло Сергійович»; дані офіційного сайту Всеукраїнської рекламної коаліції; монографії та науково-аналітичні статті вітчизняних і зарубіжних авторів, інформаційні матеріали, опубліковані в періодичних виданнях, а також власні дослідження автора випускної кваліфікаційної роботи.