Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "Лапченко Інна Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ВПЛИВ СЕНСОЖИТТЄВИХ ОРІЄНТАЦІЙ НА МОТИВАЦІЙНУ ГОТОВНІСТЬ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІВ(DTEU, 2024-12) Підкалюк Юлія Олександрівна; Лапченко Інна ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу сенсожиттєвих орієнтацій на мотиваційну готовність до професійної діяльності майбутніх практикуючих психологів. Робота складається з трьох розділів. У першому розділі розглядається теоретична частина дослідження, у другому – емпіричне дослідження, та практичні рекомендації у третьому розділі. В рамках дослідження розглядаються основні аспекти сенсожиттєвих орієнтацій, їх вплив на формування професійної мотивації та готовності до виконання професійних обов’язків. У роботі розглянуто результати емпіричного дослідження серед студентівпсихологів, що дозволяють виявити ключові чинники, які формують мотиваційну готовність до професійної діяльності. Ключові слова: сенсожиттєві орієнтації, мотивація, мотиваційна готовність, професійна діяльність. This qualification work is devoted to the study of the influence of life meaning orientations on the motivational readiness for professional activity of future practicing psychologists. The work consists of three chapters. The first chapter presents the theoretical part of the research, the second contains the empirical study, and the third offers practical recommendations. The research examines the key aspects of life meaning orientations, their impact on the formation of professional motivation, and readiness for performing professional duties. The results of an empirical study conducted among psychology students are discussed, which help identify the key factors shaping their motivational readiness for professional activity. Keywords: life meaning orientation, motivation, motivational readiness, professional activity.Документ ВПЛИВ СТИЛЮ ВИХОВАННЯ НА СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ПІДЛІТКІВ(DTEU, 2024-12) Ященко Оксана Анатоліївна; Лапченко Інна ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена теоретичному узагальненню та емпіричному визначенню особливостей впливу стилів виховання на стресостійкість підлітків, розробці рекомендацій щодо формування стресостійкості підлітка, враховуючи стилі виховання. Встановлено, що високий рівень прийняття, розуміння, відповідний рівень контролю з боку батьків сприяє розвитку здорових стосунків між поколіннями та високій стресостійкості підлітків. Рекомендовано розвиток навичок саморегуляції та адаптивного мислення у підлітків, а також створення сприятливого середовища для зменшення рівня стресу та підвищення емоційному благополуччю підлітків. Ключові слова: стрес, стресостійкість, підлітковий вік, психологічна стійкість, стиль батьківського виховання. The qualification paper is dedicated to the theoretical generalization of the impact of parenting on adolescents' stress resilience and the empirical analysis of how different parenting styles influence adolescent stress resilience. The study aims to develop recommendations for fostering stress resilience in adolescents while considering parenting styles. This research addresses an important scientific and practical task by further developing theoretical foundations, methodological approaches, and practical recommendations for enhancing adolescents' stress resilience through their own efforts and with the support of surrounding adults. The study examines the correlation between family upbringing characteristics and the formation of adolescents' stress resilience. Keywords: stress, stress resilience, adolescence, psychological stability.Документ ПРОФЕСІЙНІ ДЕФОРМАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ТА СПОСОБИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ(DTEU, 2024-12) Ременюка Вадима Віталійовича; Лапченко Інна ОлександрівнаРеменюк В.В Професійні деформації працівників закладів освіти та способи їх попередження: Кваліфікаційна робота магістра Київ: Державний торговельно-економічний університет, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню професійної деформації працівників закладів освіти та способів їх попередження. Професійна деформація педагогів визначається як складне комплексне багатофакторне явище, що чинить негативний вплив на психологічне та фізичне здоров’я вчителів, пригнічує їхню волю й знижує продуктивність. Встановлено, що переважна більшість учителів демонструють середній та вищий рівні мотивації, середній рівень емоційного виснаження. Професійні деформації виявляються також через рівень особистих досягнень: деякі вчителі мають знижене відчуття професійної компетентності та задоволення від роботи. Запропоновану програму попередження професійних деформацій у педагогів ЗЗСО, яка має три ключові напрямки: психологічну підтримку, емоційну стабілізацію, підвищення професійної мотивації. Ключові слова: професійна деформація, емоційне вигоряння, мотивація до успіху, педагог. Remeniuk V.V Professional deformations of educational institution employees and ways to prevent them: Qualification work of the master's degree Kyiv: State University of Trade and Economics, 2024 The qualification work is devoted to the study of professional deformation of employees of educational institutions and ways to prevent it. The professional deformation of teachers is defined as a complex multifactorial phenomenon that has a negative impact on the psychological and physical health of teachers, suppresses their will and reduces productivity. It has been found that the vast majority of teachers demonstrate medium and higher levels of motivation and an average level of emotional exhaustion. Professional deformations are also manifested through the level of personal achievement: some teachers have a reduced sense of professional competence and job satisfaction. The author proposes a program for the prevention of professional deformations in general secondary school teachers, which has three key areas: psychological support, emotional stabilization, and increased professional motivation. Keywords: professional deformation, emotional burnout, motivation to succeed, teacher.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ТОРГІВЛІ(DTEU, 2024-12) Волчанська Анна Леонідівна; Лапченко Інна ОлександрівнаКваліфікаційна робота розглядає психологічні особливості профілактики професійної деформації серед майбутніх працівників торгівлі. Зважаючи на специфіку цієї професії, де велике навантаження припадає на емоційну сферу, а також високий рівень стресу, досліджено основні фактори, що сприяють розвитку професійної деформації, такі як емоційне виснаження, деперсоналізація та зниження рівня особистих досягнень. Аналізу піддано психологічні характеристики, які можуть сприяти або, навпаки, перешкоджати розвитку професійної деформації, включаючи стресостійкість, комунікативні навички та емоційну саморегуляцію. Окрема увага приділена важливості раннього виявлення ознак професійної деформації та впровадження превентивних заходів на етапі навчання. Ключові слова: професійна деформація, професійне вигоряння, емоційне виснаження, деперсоналізація, емоційна стійкість. The qualification work examines the psychological features of preventing professional deformation among future retail workers. Given the nature of this profession, which places a heavy burden on the emotional sphere and involves high levels of stress, the study explores the key factors contributing to the development of professional deformation, such as emotional exhaustion, depersonalization, and the decline in personal achievements. The analysis focuses on psychological characteristics that may either contribute to or hinder the development of professional deformation, including stress resistance, communication skills, and emotional self-regulation. Special attention is given to the importance of early detection of signs of professional deformation and the implementation of preventive measures during the training phase. Keywords: professional deformation, professional burnout, emotional exhaustion, depersonalization, emotional resilience.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКІВ(DTEU, 2024-12) Андрієвська Анастасія Олегівна; Лапченко Інна ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей прояву емоційного інтелекту (ЕІ) у підлітків та його взаємозв'язку з почуттям гумору. На основі аналізу наукових джерел розглянуто розвиток емоційного інтелекту, його значення для соціальної адаптації та міжособистісної взаємодії, а також вплив гумору як потенційного чинника, що сприяє позитивній соціалізації підлітків. Емпірична частина роботи включає дослідження рівня ЕІ серед підлітків, використання методик Н. Холла та опитувальника гумору Мартіна (HSQ). Вибірку склали 37 підлітків навчального закладу Ліцей №240 «Соціум» віком від 11 до 17 років. Результати підтвердили, що гумор сприяє розвитку емоційного інтелекту, полегшуючи саморегуляцію емоцій та адаптацію до стресових ситуацій. Отримані дані можуть бути застосовані для розробки психологічних програм, що підтримують емоційний розвиток підлітків. Ключові слова: емоційний інтелект, психологічні особливості, почуття гумору, підлітковий вік, адаптація. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of the manifestation of emotional intelligence (EI) in teenagers and its relationship with the sense of humor. Based on the analysis of scientific sources, the development of emotional intelligence, its importance for social adaptation and interpersonal interaction, as well as the influence of humor as a potential factor contributing to the positive socialization of adolescents are considered. The empirical part of the work includes the study of the level of EI in teenagers, the use of the methodology "Determining the level of emotional intelligence" by N. Hall and the questionnaire of humor styles R. Martin (HSQ). The sample consisted of 37 teenagers aged 11 to 17 from Lyceum No. 240 "Sotsium". The results confirmed that humor contributes to the development of emotional intelligence, promoting self-regulation of emotions and adaptation to stressful situations. The obtained data can be used to develop psychological programs to support the emotional development of adolescents. Key words: emotional intelligence, psychological features, sense of humor, adolescence, adaptation.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(DTEU, 2024-12) Позня Галина Володимирівна; Лапченко Інна ОлександрівнаУ роботі було досліджено психологічні фактори, що впливають на мотивацію персоналу. Проаналізовано теоретичні підходи до мотивації та визначено ключові чинники ефективності в роботі, зокрема емоційну стійкість, соціальну підтримку та визнання досягнень. Емпіричні дані свідчать, що зниження тривожності та позитивний клімат підвищують мотивацію працівників. На основі результатів розроблено рекомендації щодо сприятливого робочого середовища, програм зниження стресу та професійного розвитку персоналу. Ключові слова: психологічні чинники, стимулювання, мотивація, дошкільна освіта, тривожність, психологічний клімат. The study investigates the psychological factors that influence staff motivation. The theoretical approaches to motivation are analyzed and key factors of efficiency in work are identified, including emotional stability, social support and recognition of achievements. Empirical evidence suggests that reducing anxiety and a positive climate increase employee motivation. Based on the results, recommendations for a favourable working environment, stress reduction programmes and professional development of staff are developed. Keywords: psychological factors, stimulation, motivation, preschool education, anxiety, psychological climate.