Маркетинг менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Маркетинг менеджмент за Автор "Бондаренко Олена Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА(DTEU, 2024-12) Дубовика Богдана Олександровича; Бондаренко Олена СергіївнаДубовик Б.О. Маркетинг менеджмент в діяльності торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетинг менеджменту в діяльності торговельного підприємства . Досліджено сутність маркетинг менеджменту в діяльності торговельного підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища САВ-ДІСТРІБЮШН, представлено напрями удосконалення існуючої системи маркетинг менеджменту. Розроблено методичний підхід до оцінки маркетинг менеджменту на торговельному підприємстві, обґрунтовано прогнозні показники розвитку підприємства за результатами впровадження представлених заходів з удосконалення системи маркетинг менеджменту. Ключові слова: маркетинг менеджмент, показники розвитку, маркетингові цінності. Dubovyk B.O. Marketing management in the activities of a trade enterprise. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of marketing management in the activities of a trade enterprise. The essence of marketing management in the activities of a trade enterprise is investigated. It analyses the marketing environment of SAVDISTIBUTION and presents directions of improvement of the existing marketing management system. It develops a methodical approach to assessment of marketing management at a trading enterprise and justifies forecast indicators of development of the enterprise on the basis of results of implementation of the presented measures on improvement of the marketing management system. Keywords: marketing management, development indicators, marketing values.Документ Управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Роєнка Ігоря Миколайовича; Бондаренко Олена СергіївнаРоєнко І.М. «Управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ФОП «Криськова Мирослава Олегівна», ресторан «100 років тому вперед»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним основам управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу. Подано сутність та особливості управління комунікаціями, агреговано інструменти стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Проведено аналіз комунікаційної діяльності підприємства на основі якого запропоновано напрями покращення управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу, розроблено план управління комунікаціями, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, контент-план та розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікаційна політика, комунікації, управління комунікаціями, соціальні мережі, реклама. Royenko I.M. "Communications management of a restaurant business establishment" (based on the materials of the FOP "Kryskova Myroslava Olehivna", restaurant "100 years ago forward"). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and methodological foundations of communication management of the restaurant business establishment. An analysis of the enterprise's communication activity was conducted, based on which directions for improving the communication management of the restaurant business establishment were proposed, a communication management plan was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule, a content plan was drawn up, and communication message layouts were developed. Keywords: communication policy, communications, communications management, social networks, advertising.