Категорійний менеджмент у ритейлі
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Категорійний менеджмент у ритейлі за Автор "Божко Тетяна Василівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління торговельним простором товарної категорії кави натуральної(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Русан Владислав Вікторович; Божко Тетяна ВасилівнаУ роботі визначено принципи організації управління торговельним простором товарної категорії кави натуральної. Проведено аналіз сучасного стану ринку натуральної кави в Україні та світі, наведено ключові тенденції та особливості споживчого попиту. Сформульовано чинники, що впливають на ефективність викладки та продажу товарів даної категорії, охарактеризовано методи оптимізації використання торговельного простору. Проведено комплексне дослідження асортименту кави натуральної на прикладі ТОВ «Епіцентр К», оцінено конкурентоспроможність продукції та виявлено напрями для підвищення ефективності управління асортиментом. Надано практичні рекомендації щодо вдосконалення організації продажу кави, що сприятимуть збільшенню обсягів реалізації та підвищенню задоволення потреб споживачів. Ключові слова: кава, споживні властивості, асортимент, торговельний простір, оптимізація, продажі, ефективність. he paper defines the principles of organization of management of retail space of the natural coffee product category. The current state of the natural coffee market in Ukraine and the world is analyzed, key trends and features of consumer demand are presented. A comprehensive study of the assortment of natural coffee is carried out using the example of LLC "Epicenter K", the competitiveness of products is assessed and directions for increasing the efficiency of assortment management are identified. Practical recommendations are provided for improving the organization of coffee sales, which will contribute to increasing sales volumes. Keywords: coffee, consumer properties, assortment, retail space, optimization, sales, efficiency.Документ Управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Клименко Крістіни Олександрівни; Божко Тетяна ВасилівнаУ роботі визначено методологічні підходи до управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів, досліджено сучасні тенденції ринку та особливості конкурентного середовища. Проведено аналіз асортименту та оцінку конкурентоспроможності садових інструментів, реалізованих на ринку України, зокрема, продукції ПрАТ «Альцест». Виокремлено основні чинники, що впливають на попит і продажі садових інструментів. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення асортименту, зокрема, розроблено рекомендації для оптимізації розташування продукції в торговельних приміщеннях з урахуванням принципів мерчендайзингу та зонування торговельного простору. Оцінено ефективність запропонованих заходів щодо управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів. Ключові слова: управління торговельним простором, садові інструменти, конкурентоспроможність, мерчендайзинг, оптимізація асортименту. The paper defines methodological approaches to managing the trade space of the garden tools category, explores current market trends, and highlights competitive dynamics. An analysis of the assortment and competitiveness of garden tools sold in the Ukrainian market, specifically by PrJSC “Altsest,” is provided. Key factors influencing demand and sales of garden tools are identified. Recommendations for assortment optimization and product placement strategies based on merchandising principles and trade space zoning are formulated. The effectiveness of proposed measures to improve the management of the trade space for garden tools is evaluated. Keywords: trade space management, garden tools, competitiveness, merchandising, assortment optimization.