076 Підприємництво та Торгівля
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076 Підприємництво та Торгівля за Назва
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз споживчого попиту та формування цінової політики товарної категорії сухих сніданків(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Опріян Софії Русланівни; Белінська Світлана ОмелянівнаРобота включає аналіз теоретичних підходів до вивчення споживчого попиту, дослідження сучасних ринкових тенденцій, а також детальну оцінку поведінки споживачів у межах обраної товарної категорії. Проведено порівняльний аналіз цінових стратегій провідних брендів на основі ТОВ «Епіцентр К» та визначено ключові фактори, які впливають на сприйняття ціни споживачами. На основі зібраних даних було здійснено прогноз попиту та розроблено рекомендації щодо оптимізації цінової політики, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності продукції. Ключові слова: сухі сніданки, споживчий попит, цінова політика, споживач, ринок, товарна категорія, маркетингова стратегія. he work includes an analysis of theoretical approaches to studying consumer demand, an investigation of current market trends, and a detailed evaluation of consumer behavior within the selected product category. A comparative analysis of pricing strategies employed by leading brands, based on the case of LLC “Епіцентр К” was conducted to identify the key factors influencing consumers’ price perception. Based on the collected data, a demand forecast was prepared, and recommendations were developed to optimize the pricing policy aimed at increasing product competitiveness. Keywords: breakfast cereals, consumer demand, pricing policy, consumer, market, product category, marketing strategy.Документ Обґрунтування конкурентної стратегії просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дикуна Андрія Івановича; Вежлівцева Світлана ПетрівнаВ роботі досліджено ринок безлактозних молочних продуктів в Україні, його особливості, конкурентне середовище та перспективи розвитку. Проведено моніторинг основних виробників і споживчих переваг, визначено основні тенденції та фактори впливу на попит. Проведено аналіз законодавчо-нормативної бази щодо виробництва та просування товарної категорії безлактозних молочних продуктів в Україні та виявлено фактори формування споживчих переваг даної категорії. Проведено оцінку конкурентоспроможності категорії безлактозних молочних продуктів, надано маркетингово-економічне обґрунтування вибору конкурентної стратегії товарної категорії безлактозних молочних продуктів на ТОВ “Епіцентр К”. Ключові слова: безлактозні молочні продукти, ринок, конкурентоспроможність, маркетинг, аналіз, споживачі. The study examines the market of lactose-free dairy products in Ukraine, its characteristics, competitive environment, and development prospects. A monitoring of key producers and consumer preferences was conducted, identifying major trends and factors influencing demand. The legislative and regulatory framework for the production and promotion of the lactose-free dairy product category in Ukraine was analyzed, revealing factors shaping consumer preferences for this category. An assessment of the competitiveness of the lactose-free dairy product category was carried out, and a marketingeconomic justification for selecting a competitive strategy for the product category of lactose-free dairy products at LLC "Epicenter K" was provided. Keywords: lactose-free dairy products, market, competitiveness, marketing, analysis, consumers.Документ Оптимізація портфелю постачальників товарної категорії смартфонів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Зайцевої Ольги Юріївни; Осика Віктор АнатолійовичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу управління товарної категорії смартфонів на досліджуваному підприємстві. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо пошуку шляхів та методики портфеля постачальників товарної категорії смартфонів ТОВ «ФТДРИТЕЙЛ» для подальшого розвитку категорії та обґрунтування доцільності програми розвитку категорії з метою максимізації прибутку на торговельному підприємстві. Досліджено стан та перспективи ринку смартфонів, основних показників стратегій та перспективи розвитку брендів на ринку з метою розробки програми оптимізації товарної категорії на підприємстві, розроблено методику та методологію оптимізації портфеля постачальників та товарної групи смартфонів. Ключові слова: смартфон, товарна категорія, товарна група, портфель постачальників, програма розвитку. The qualifying paper is dedicated to the study of the smartphone category management process at the researched enterprise. The thesis addresses a significant scientific and practical task of identifying methods and approaches for optimizing the supplier portfolio of the smartphone category at LLC “FTD-RITEIL” to support the category’s further development and substantiate the feasibility of a category development program aimed at maximizing profitability for the retail enterprise. The study examines the current state and prospects of the smartphone market, key performance indicators of strategies, and brand development opportunities in the market. It aims to formulate a program for optimizing the product category at the enterprise, as well as to develop a methodology for optimizing both the supplier portfolio and the smartphone product group. Keywords: smartphone, product category, product group, supplier portfolio, development program.Документ Управління асортиментом та організація продажу товарної категорії борошна(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Фесенко Валентини Сергіївни; Осика Віктор АнатолійовичУ випускній кваліфікаційній роботі проаналізовані методологічні підходи до управління асортиментом та організації продажу товарної категорії борошна на матеріалах ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», охарактеризовані особливості формування асортименту товарної категорії борошна представленого на ринку України, здійснено моніторинг ринку житнього борошна та досліджено його конкурентне середовище. Наведено результати товарознавчої оцінки житнього борошна та визначено його конкурентоспроможність. Розроблено стратегію удосконалення асортименту категорії житнього борошна та запропоновано заходи з удосконалення його продажу в ТОВ «НОВУС УКРАЇНА». Ключові слова: борошно, асортимент, роздрібна торгівля, конкурентоспроможність товару, організація продажу товарів, аналіз категорії товарів, власна торгова марка. The final qualification work analyses methodological approaches to managing the assortment and organising the sale of the flour product category on the basis of NOVUS UKRAINE LLC materials, characterizes the peculiarities of forming the assortment of the flour product category represented on the Ukrainian market, monitors the rye flour market and studies its competitive environment. The results of commodity assessment of rye flour are presented and its competitiveness is determined. A strategy for improving the assortment of the rye flour category has been developed and measures to improve its sales at NOVUS UKRAINE LLC have been proposed. Keywords: flour, assortment, retail trade, product competitiveness, product sales organization, product category analysis, private label.Документ Управління асортиментом та організація продажу товарів категорії дитячого одягу(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Гуменюка Володимира Віталійовича; Антюшко Дмитро ПетровичВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесів управління асортиментом та організації продажу товарів категорії дитячого одягу. Актуальність обумовлена динамічним розвитком ринку дитячого одягу, змінами в споживчих уподобаннях та забезпеченістю застосування ефективних підходів до асортиментної матриці. У роботі проведено аналіз сучасного стану ринку дитячого одягу, методичних підходів до його позиціонування, а також розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації асортименту та підвищення ефективності продажів. Дослідження також оцінює економічну ефективність запропонованих заходів, що не дозволяють адаптувати діяльність підприємств до змінних ринкових умов. Ключові слова: управління асортиментом, дитячий одяг, ринок дитячого одягу, організація продажу, оптимізація асортименту, позиціонування, маркетингові стратегії, роздрібна торгівля. The thesis is dedicated to the study of assortment management and the organization of sales in the children's clothing category. The relevance is driven by the dynamic development of the children's clothing market, changes in consumer preferences, and the need for effective approaches to managing the assortment matrix. The work analyzes the current state of the children's clothing market, methodological approaches to its positioning, and provides practical recommendations for optimizing the assortment and improving sales efficiency. The research also assesses the economic effectiveness of the proposed measures, which allow enterprises to adapt to changing market conditions. Keywords: assortment management, children's clothing, children's clothing market, sales organization, assortment optimization, positioning, marketing strategies, retail trade.Документ Управління постачанням товарної категорії спортивного одягу у роздрібну торгівельну мережу(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Дехтяр Катерини Андріївни; Осика Віктор АнатолійовичВипускна кваліфікаційна робота присвячена управлінню постачанням товарної категорії спортивного одягу у роздрібну торговельну мережу. У дослідженні проаналізовано сучасний стан і тенденції ринку спортивного одягу, а також охарактеризовано методологічні підходи до управління постачанням цієї категорії продукції. Проведено порівняльну характеристику асортименту спортивного одягу, що реалізується у ФОП «Погребняк Олена Міргалімівна», та здійснено його товарознавчу оцінку. На основі отриманих даних розроблено маркетингово-економічне обґрунтування доцільності подальшого розвитку даної товарної категорії. У роботі запропоновано шляхи вдосконалення портфелю постачальників спортивного одягу для підвищення ефективності торговельної діяльності ФОП «Погребняк Олена Міргалімівна». Отримані результати можуть бути використані для оптимізації управління постачанням та асортиментної політики у роздрібних торговельних мережах. Ключові слова: спортивний одяг, постачання, роздрібна торгівля, асортимент, споживач, постачальники. The final qualification work is devoted to the management of the supply of sportswear to the retail trade network. The study analyses the current state and trends 7 of the sportswear market, as well as describes methodological approaches to supply management of this product category. A comparative characterisation of the range of sportswear sold by the individual entrepreneur ‘Pogrebnyak Olena Mirhalimivna’ is carried out, and its commodity assessment is carried out. On the basis of the obtained data, a marketing-economic substantiation of expediency of further development of this product category has been developed. The article suggests ways to improve the portfolio of suppliers of sportswear to increase the efficiency of trading activities of the individual entrepreneur ‘Pogrebnyak Olena Mirgalimivna’. The obtained results can be used to optimise supply management and assortment policy in retail trade networks. Keywords: sportswear, supply, retail, assortment, consumer, suppliers.Документ Управління торговельним простором товарної категорії кави натуральної(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Русан Владислав Вікторович; Божко Тетяна ВасилівнаУ роботі визначено принципи організації управління торговельним простором товарної категорії кави натуральної. Проведено аналіз сучасного стану ринку натуральної кави в Україні та світі, наведено ключові тенденції та особливості споживчого попиту. Сформульовано чинники, що впливають на ефективність викладки та продажу товарів даної категорії, охарактеризовано методи оптимізації використання торговельного простору. Проведено комплексне дослідження асортименту кави натуральної на прикладі ТОВ «Епіцентр К», оцінено конкурентоспроможність продукції та виявлено напрями для підвищення ефективності управління асортиментом. Надано практичні рекомендації щодо вдосконалення організації продажу кави, що сприятимуть збільшенню обсягів реалізації та підвищенню задоволення потреб споживачів. Ключові слова: кава, споживні властивості, асортимент, торговельний простір, оптимізація, продажі, ефективність. he paper defines the principles of organization of management of retail space of the natural coffee product category. The current state of the natural coffee market in Ukraine and the world is analyzed, key trends and features of consumer demand are presented. A comprehensive study of the assortment of natural coffee is carried out using the example of LLC "Epicenter K", the competitiveness of products is assessed and directions for increasing the efficiency of assortment management are identified. Practical recommendations are provided for improving the organization of coffee sales, which will contribute to increasing sales volumes. Keywords: coffee, consumer properties, assortment, retail space, optimization, sales, efficiency.Документ Управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Клименко Крістіни Олександрівни; Божко Тетяна ВасилівнаУ роботі визначено методологічні підходи до управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів, досліджено сучасні тенденції ринку та особливості конкурентного середовища. Проведено аналіз асортименту та оцінку конкурентоспроможності садових інструментів, реалізованих на ринку України, зокрема, продукції ПрАТ «Альцест». Виокремлено основні чинники, що впливають на попит і продажі садових інструментів. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення асортименту, зокрема, розроблено рекомендації для оптимізації розташування продукції в торговельних приміщеннях з урахуванням принципів мерчендайзингу та зонування торговельного простору. Оцінено ефективність запропонованих заходів щодо управління торговельним простором товарної категорії садових інструментів. Ключові слова: управління торговельним простором, садові інструменти, конкурентоспроможність, мерчендайзинг, оптимізація асортименту. The paper defines methodological approaches to managing the trade space of the garden tools category, explores current market trends, and highlights competitive dynamics. An analysis of the assortment and competitiveness of garden tools sold in the Ukrainian market, specifically by PrJSC “Altsest,” is provided. Key factors influencing demand and sales of garden tools are identified. Recommendations for assortment optimization and product placement strategies based on merchandising principles and trade space zoning are formulated. The effectiveness of proposed measures to improve the management of the trade space for garden tools is evaluated. Keywords: trade space management, garden tools, competitiveness, merchandising, assortment optimization.Документ Формування асортиментної матриці товарної категорії пива та управління її прибутковістю(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Корнієнко Богдана Ігоровича; естеренко Наталія АнатоліївнаВипускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню підходів до формування асортиментної матриці товарної категорії пива та управління її прибутковістю. У роботі проаналізовано сучасний стан і тенденції ринку пивної продукції, охарактеризовано принципи формування асортиментної матриці пива та оцінено її ефективність у діяльності ФОП «Корнієнко Богдан Ігорович». Здійснено аналіз асортименту пивної продукції, визначено фактори, що впливають на її рентабельність, та розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації асортименту. Запропоновані рекомендації спрямовані на підвищення ефективності управління товарною категорією пива та зростання конкурентоспроможності підприємства. Отримані результати можуть бути використані у діяльності малих і середніх підприємств для вдосконалення управління асортиментом та збільшення прибутковості. Ключові слова: пиво, асортиментна матриця, прибутковість, рентабельність, споживачі, управління асортиментом. The final qualification work is devoted to studying approaches to the formation of the assortment matrix of the beer product category and managing its profitability. The study analyses the current state and trends of the beer market, describes the principles of beer assortment matrix formation, and assesses its effectiveness in the activities of the individual entrepreneur "Korniienko Bohdan Ihorovych." The analysis of the beer assortment has been carried out, factors influencing its profitability have been identified, and practical recommendations for optimizing the assortment have been developed. The proposed recommendations aim to improve the efficiency of beer product category management and increase the competitiveness of the enterprise. The obtained results can be applied by small and medium-sized enterprises to enhance assortment management and profitability. Keywords: beer, assortment matrix, profitability, margin, consumers, assortment management.Документ Формування асортименту та вибір конкурентної стратегії(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024) Шутилєва Дмитра Валерійовича; Осика Віктор АнатолійовичВ роботі розглядаються ключові аспекти формування асортименту виноградних вин та вибір ефективної конкурентної стратегії на прикладі діяльності ФОП Корнієнко Богдан Ігорович. Основна увага приділяється аналізу ринку виноградних вин, оцінці конкурентного середовища та споживчих переваг, що визначають асортиментну політику підприємства. Ключові слова: асортимент виноградних вин, конкурентна стратегія, аналіз ринку, споживчі переваги. The paper examines key aspects of forming the range of grape wines and choosing an effective competitive strategy using the example of the activities of the sole proprietor Kornienko Bohdan Igorovych. The main attention is paid to the analysis of the grape wine market, the assessment of the competitive environment and consumer preferences that determine the assortment policy of the enterprise. Keywords: range of grape wines, competitive strategy, market analysis, consumer preferences.Документ Формування цінової політики в товарній категорії взуття чоловічого(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Степанчук В'ячеслав Миколайович; Мотузка Юлія МиколаївнаУ роботі визначено сутність та особливості аналізу споживчого попиту, розглянуто сучасні тенденції ринку взуття чоловічого, теоретико-методологічні засади аналізу попиту, а також стратегії та методи формування цінової політики товарної категорії взуття чоловічого. Проведено аналіз конкурентного середовища, визначено споживчі переваги у цій категорії. Розроблено пропозиції щодо змін підходів до ціноутворення та вдосконалення цінової політики для товарної категорії взуття чоловічого в межах діяльності АТ «ЛПП» ДП «ЛПП Україна», бренд «Reserved». Ключові слова: взуття чоловіче, споживчий попит, цінова політика, конкурентне середовище. The paper defines the essence and features of consumer demand analysis, considers current trends in the men's footwear market, theoretical and methodological foundations of demand analysis, as well as strategies and methods of pricing policy formation for the men's footwear product category. The competitive environment is analyzed, consumer preferences in this category are identified. Proposals for changes in approaches to pricing and improvement of pricing policy for the product category of men's footwear within the framework of the activities of JSC «LPP» SС«LPP Ukraine», brand «Reserved» are developed. Keywords: men's footwear, consumer demand, pricing policy, competitive environment.