073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Столярчук Марина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАН "ВЕСНА", М.ГОРОДОК, ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ(КНТЕУ, 2020) Столярчук МаринаАктуальність теми. Основу діяльності ресторану складають операції, у ході яких послуга створюється та доставляються споживачам. Ресторани відіграють значну роль не тільки в житті кожного громадянина нашої країни, але й у становленні і розвитку національної економіки. Діяльність підприємств ресторанного бізнесу полягає у вирішенні як економічних, так і соціальних завдань, спрямованих на задоволення потреб населення в організації харчування та дозвілля, обслуговуванні туристів. Саме тому проблема ефективної організації діяльності закладів ресторанного господарства в умовах ринку потребує постійного вдосконалення, розробки відповідної стратегії і тактики управління поведінкою споживачів. Постійні зміни в ринковому середовищі спричиняють мінливість умов господарювання підприємств ресторанного бізнесу. При цьому специфіка послуг закладів ресторанного господарства вимагає постійного їх удосконалення для якіснішого задоволення запитів відвідувачів. Зміна соціально-економічних умов життя населення в країні призвела до зниження його платоспроможності та перегляду життєвих цінностей у споживачів ресторанних послуг. У свою чергу, нові економічні виклики потребують від керівників підприємств ресторанного бізнесу пристосування до вимог ринку. Ці та інші фактори вимагають систематизації та обґрунтування актуальних завдань управління розвитком підприємств ресторанного господарства в Україні. Проблемам діяльності підприємств ресторанного господарства присвячено праці багатьох вітчизняних економістів, зокрема: М. Т. Білухи, Ф. Ф. Бутинця, А. В. Головача, Я. Д. Крупки, М. В. Кужельного, Ю. І. Осадчого, М. С. Пушкаря, В. С. Рудницького, В. В. Сопка тощо.