Факультет Економіки, Менеджменту та Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Економіки, Менеджменту та Психології за Автор "Вербицька Людмила Федорівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВЗАЄМОДІЇ МЕНЕДЖЕРА З КЛІЄНТАМИ(КНТЕУ, 2020) Потопаєва, Діана; Вербицька Людмила ФедорівнаАктуальність дослідження ефективності менеджера з клієнтами визначається суттєвими змінами, що відбуваються в економіці країни, зростанням конкуренції між організаціями малого і середнього бізнесу. З іншого боку, актуальність дослідження психологічної ефективності менеджерів зумовлюється необхідністю врахування соціально-психологічних чинників, які впливають на успішність професійної діяльності і пошуку вирішення конкретних практичних завдань. У рейтингу популярних та затребуваних професій впродовж декількох останніх років провідну позицію займають менеджери з продажів, або роботи з клієнтами. Менеджери з такою спеціалізацією є ключовими співробітниками будь-якої організації, адже саме вони здійснюють взаємодію між замовником-клієнтом і виконавцем – своїм колективом. Для компаній, що працюють у висококонкурентному сегменті ринку, професійна компетентність таких фахівців найчастіше є вирішальною. Питання, пов’язані з концептуальними підходами до дослідження взаємодії та міжособистісних відносин в різних соціальних групах освітлені в працях: Ф. Тейлор, Г. Бирн, Дж. Брокстон, М. Лерер, В. Меттел, С. Тейлор, Б. Шерер, А.Н.Леонтьев, Б.Ф.Ломов, С.Л.Рубинштейн, Г.М.Андреева, Р.Л. Кричевский, Г.М.Андреева, В.В.Новіков, Н.Н.Обозов, М. Дейчем, М.Г.Рогов, В.Е.Семенов, Р.Х Шакуров, Л.Г.Дикая, Р.С.Немов, Р. Дарендорф, Р.Бэрон, Н.В.Гришина, М. Дейч, Е.Л.Доценко, Г.Зиммель, В. І. Хасан. Дослідження показують, що менеджери з клієнтами володіють рядом психологічних особливостей, що зумовлюють їхню успішність у професійній діяльності. Дослідження, які виявляють основні риси, що повинні бути властивими менеджерам проводили Балабанова Л.В., Сардак А.В., Лисенко Л.Л., Травін В.В., Дятлов В.А., Долгопол А.А., Пастушок Т.А., Ступарик Г.В. та інші. Теоретичні і практичні аспекти розвитку успіху в діяльності і кар’єрі менеджера досліджували: Веснін В.Р., Виногородский М.Д., Данюк В.М., Колот А.М., Крушельницкий А.В., Петюх В.М. та інші. Втім, проблеми ефективності менеджера з клієнтами у кожній конкретній організації мають свою специфіку, а отже і шляхи їх усунення різняться. Зокрема, на даний час бракує досліджень ефективності менеджера з клієнтами у поліграфічних організаціях. Актуальність дослідження дозволяє сформулювати його проблему, яка полягає у виявленні залежності між психологічною характеристикою менеджера і ефективністю його роботи а, отже, і рівнем потенційних продажів.Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МОТИВАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(КНТЕУ, 2020) Бєлікова Світлана; Вербицька Людмила ФедорівнаАктуальність дослідження. Мотивація була і залишається однією з ключових умов успішного економічного розвитку. Сьогодні класичні методи матеріальної мотивації втратили колишню ефективність. На даний момент основним фактором конкурентоспроможності є людина. Найбільш вигідною формою прояву людських здібностей є підприємництво, що дає свободу і право на творчість. В умовах розвитку ринкових відносин та інформатизації суспільства на перший план виходять процеси, спрямовані на практичне застосування отриманих знань і умінь, здатних задовольняти потреби людини. Соціально-економічні умови диктують необхідність внесення в життя нових вимог – розвиток підприємницьких здібностей, що характеризуються набором якостей, умінь, здібностей людини, що дозволяють їй знаходити і використовувати найкраще поєднання ресурсів для виробництва, продажу товарів, приймати розумні послідовні рішення, а також рішення, пов'язані з високим ступенем ризику створювати і застосовувати нововведення в умовах невизначеності. Вагому роль в процесі розвитку і використанні підприємницьких здібностей на благо суспільства відіграє мотивація підприємницької діяльності. При цьому становлення і розвиток підприємництва, зокрема малого та середнього, в Україні є основною проблемою в умовах господарювання, що склалися. Це пов'язано з основними функціями малого підприємництва: оперативно реагуючи на зміну кон'юнктури ринку, воно дає ринковій економіці необхідну гнучкість; значно впливає на формування конкурентного середовища, оскільки саме в середовищі малого підприємництва створюються умови максимально наближені до умов досконалої конкуренції. Як показують дослідження, саме підприємництво і малі форми організації ведення бізнесу роблять сьогодні істотний внесок в зростання 3 продуктивності в багатьох країнах світу. Успішність підприємництва може бути одним з напрямків державної політики і, відповідно, можливістю досягнення економічного й соціального здоров'я держави і суспільства. Особлива роль підприємництва в економічному прогресі, відсутність традицій вітчизняного підприємництва та багатоаспектність цього феномену зумовлюють необхідність психологічного забезпечення мотивації до підприємницької діяльності. На думку багатьох вчених саме особистісна мотивація є запорукою успішного функціонування підприємця, його конкурентоспроможності та задоволенності своєю діяльністю. Важливу роль у цьому відіграє чітка та вірно спрямована мотивація особистості підприємця, його суб'єктивних цінностей та смисложиттєєвих орієнтацій.Документ Психологічні засади технології формування позитивного мікроклімату в компанії(КНТЕУ, 2020) Тарасенко, Юрій; Вербицька Людмила ФедорівнаАктуальність дослідження. Задоволеність працею, як показують численні дослідження, виступає як серйозна складова соціально-психологічного клімату в колективі, будучи і суттєвою базою формування і реалізації позитивної психологічної атмосфери в групі, і одночасно наслідком усталених позитивних взаємовідносин між працівниками. Що стосується ефективності діяльності, то для адекватної оцінки цього першорядного параметра соціальної активності особистості, такий суб'єктивний фактор, як задоволеність працею, є необхідною умовою. У сучасних умовах персонал є ключовим активом організації, що забезпечує її конкурентоспроможність і забезпечує сталий розвиток. Розуміння і задоволення поточних і майбутніх очікувань і потреб працівників є запорукою довгострокового успіху і процвітання організації. Співробітники, котрі надають послуги або включені в процес виробництва, є однією з головних сторін, зацікавлених в ефективній діяльності компанії поряд з її клієнтами. Таким чином, з метою подальшого вдосконалення організації необхідно враховувати думку персоналу про роботу, в тому числі задоволеність умовами праці. Тільки від лояльних та відданих співробітників можна очікувати пошуку і реалізації конкурентних переваг підприємства. Вчені відзначають, що спостережливість і винахідливість працівників, зацікавлених в успіху своєї організації, дозволяє їм знаходити нові засоби отримання переваг перед конкурентами в боротьбі за споживача. І навпаки якщо працівник байдужий, незадоволений умовами роботи і своїми професійними перспективами, не довіряє керівництву, прагне знайти інше місце роботи, то від нього важко очікувати уваги до клієнтів, активної роботи щодо задоволення запитів споживачів. «Тільки патріоти, тільки люди віддані своїй організації, прихильні її цілям, готові на всі сто віддавати всі свої здібності, всі свої сили для досягнення перемоги над конкурентами. І навпаки, млявість, байдужість до проблем і цілей організації, пасивність персоналу - це характерні риси компаній-аутсайдерів » Головний результат успішної роботи по формуванню та розвитку корпоративної культури компанії - це саме прихильність та відданість співробітників. Відданість - це ототожнення людини зі своєю організацією, що виражається у прагненні працювати в ній і сприяти її успіху. Основними складовими відданості є: Інтеграція - це привласнення працівниками організаційних цілей, об'єднання працівників навколо цілей організації. Залученість - це бажання працівника робити особисті зусилля, вносити свій вклад в досягнення цілей організації. Лояльність - це емоційна прив'язаність до своєї організації, бажання залишатися її членом. Лояльність персоналу - одна з найбільш важливих умов професійної мотивації. Рівень лояльності персоналу впливає на рівень замотивованості співробітників, а також на ефективність і результативність роботи організації в цілому. Найважливішими відмінними рисами, що характеризують лояльних співробітників, є наступні: 1. Почуття гордості за діяльність і успіхи компанії. 2. Готовність приймати різні інновації та зміни. 3. Здатність враховувати інтереси своїх колег. 4. Прагнення до досягнення найкращого результату, використовуючи для вирішення проблем найрізноманітніші засоби. 5. Готовність до певних жертв заради успіхів компанії. 6. Прагнення до подолання перешкод і професійного розвитку. 7. Бажання залишатися членом даної компанії, незважаючи на ці проблеми і складності.