073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "Романчук Людмила Дмитрівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Ільченка Артема Олеговича; Романчук Людмила ДмитрівнаІльченка А.О. Програми лояльності суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ розроблення програм лояльності суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів, визначенню передумов формування програм для сегментів VIP-споживачів та розробці напрямів реалізації програм лояльності для сегментів VIP-споживачів готелю «Ramada Encore Kyiv», м. Київ. На основі проведеного дослідження було розроблено пропозиції щодо вдосконалення програми лояльності готелю «Ramada Encore Kyiv». Запропоновані зміни спрямовані на підвищення ефективності програми та задоволення потреб VIP-споживачів. Ключові слова: VIP-споживачі, гостинніть, лояльність, програми лояльності, потреби. Ilchenko A.O. Loyalty programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development of loyalty programs of the hospitality entity for VIP consumer segments, determining the prerequisites for the formation of programs for VIP consumer segments and developing directions for the implementation of loyalty programs for VIP consumer segments of the hotel “Ramada Encore Kyiv”, Kyiv. Based on the research conducted, proposals were developed to improve the loyalty program of the hotel “Ramada Encore Kyiv”. The proposed changes are aimed at increasing the effectiveness of the program and meeting the needs of VIP consumers. Keywords: VIP consumers, hospitality, loyalty, loyalty programs, needs.Документ СТАНДАРТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ VIP-СПОЖИВАЧІВ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Леоненко Олександра Валеріївна; Романчук Людмила ДмитрівнаЛеоненко О.В. Стандарти обслуговування VIP–споживачів суб’єкта гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ розроблення стандартів обслуговування VIP-споживачів суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів, визначенню передумов формування стандартів обслуговування VIP-споживачів та розробці напрямів реалізації стандартів обслуговування VIP-споживачів готелю «Jumeirah Burj Al Arab». Ключові слова: стандартизація, обслуговування, VIP-споживачі, стандарти обслуговування, сфера гостинності Leonenko O.V. Standards of service for VIP consumers of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development of VIP consumer service standards of the hospitality entity for VIP consumer segments, the definition of the prerequisites for the formation of VIP consumer service standards and the development of directions for the implementation of VIP consumer service standards of the Jumeirah Burj Al Arab hotel. Keywords: standardization, service, VIP consumers, service standards, hospitality sector