Лакшері менеджмент і маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Лакшері менеджмент і маркетинг за Автор "Босовська Мирослава Веліксівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Коломієць Аліни Валентинівни; Босовська Мирослава ВеліксівнаКоломієць А.В. Сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності. Проведено оцінку маркетингових стратегій та здійснено сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта готельного бізнесу «Баккара», м. Київ. За результатами аналітичних досліджень розроблено комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії та програм персоналізації послуг для лакшері- сегментів споживачів; здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: VIP-споживачі, сегментування, лакшері-послуги, лакшері менеджмент, лакшері-маркетинг Kolomiets A.V. Segmentation of consumers of luxury services of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of segmentation of consumers of luxury services of the hospitality entity. An assessment of marketing strategies was carried out and segmentation of consumers of luxury services of the hotel business entity "Baccara", Kyiv was carried out. Based on the results of analytical research, a set of measures was developed to improve the marketing strategy and programs for personalization of services for luxury segments of consumers; an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: VIP-consumers, segmentation, luxury services, luxury management, luxury marketingДокумент Цифрові технології дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Івасенко Софія Владиславівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаІвасенко С.В. Цифрові технології дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи цифрових технологій дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності. Проведено оцінку впровадження цифрових технологій дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності . За результатами аналітичних досліджень розроблено комплекс заходів щодо удосконалення дистрибуції послуг шляхом впровадження цифрових технологій. Ключові слова: VIP-споживачі, дистибуція, цифрові технології, лакшері менеджмент Ivasenko S.V. Digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity. The implementation of digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity was assessed. Based on the results of analytical research, a set of measures was developed to improve the distribution of services through the implementation of digital technologies. Keywords: VIP consumers, distribution, digital technologies, luxury managementДокумент Івент-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів(DTEU, 2024-12) Антонюк Антон Олександрович; Босовська Мирослава ВеліксівнаАНОТАЦІЯ Антонюк А.О. Івент-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи розроблення та реалізації івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. Проведено оцінку ефективності івент-менеджменту субʼєкта гостинності. Студентом розроблено комплекс заходів щодо удосконалення Розроблення та реалізація івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів для готелю «Radisson Blu Bukovel», с. Поляниця та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: VIP-споживачі, івентивний менеджмент, івентивні програми, лакшері менеджмент Antonyuk A.O. Event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the development and implementation of event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. The effectiveness of the event management of the hospitality entity was assessed. The student developed a set of measures to improve the Development and implementation of event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments for the Radisson Blu Bukovel hotel, Polyanytsya village and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: VIP consumers, event management, event programs, luxury management