Підручники I Textbooks
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники I Textbooks за Автор "Кам’янецька, Оксана Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Головачова, Ольга Сергіївна; Сай, Дарія Валеріївна; Зубко, Олена Віталіївна; Севрук, Ірина МиколаївнаРозглянуто концептуальні засади та практичні аспекти здійснення міжнародної маркетингової діяльності підприємств, екзогенні та ендогенні детермінанти впливу на міжнародне маркетингове середовище, маркетингові складові поширених стратегій виходу підприємств на зарубіжні ринки, особливості формування та реалізації міжнародного маркетингового комплексу в умовах глобальних викликів та трансформаційних зрушень у системі міжцивілізаційних та кроскультурних обмінів. Висвітлено сучасні тренди в реалізації маркетингових завдань підприємств, зокрема особливості впровадження глобальних та мультинаціональних стратегій маркетингу транс-національними корпораціями. Призначено для студентів та аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД, усіх, хто цікавиться новітніми концепціями та практикою маркетингу в міжнародній діяльності підприємств на сучасному етапі.Документ МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Бохан, Аліна Василівна; Головня, Юлія Ігорівна; Дугінець, Ганна Володимирівна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Зубко, Олена Віталіївна; Пугачевська, Катерина Сергіївна; Севрук, Ірина МиколаївнаВисвітлено загальнотеоретичні і практичні здобутки світової та вітчизняної думки у сфері міжнародних економічних відносин. Систематизовано основні показники оцінювання результативності й ефективності співпраці різних країн в умовах інтернаціоналізації та глобалізації й наведено їх розрахунки. Розкрито проблеми інтеграції України у світовий простір. Охарактеризовано функції міжнародних організацій, викладено основні їхні положення щодо векторів взаємодії національних економік у світовій системі координат. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за cпеціальностями «Міжнародна економіка», «Менеджмент ЗЕД», «Міжнародний бізнес», слухачів системи підвищення кваліфікації, післядипломної освіти, аспірантів, підприємців, усіх, хто цікавиться тенденціями цивілізаційного розвитку міжнародних економічних відносин як єдиного цілого світового господарства.Документ СВІТОВИЙ РИНОК ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Юхименко, Володимир Миколайович; Костюченко, Валентина Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Бохан, Аліна Василівна; Артамонова, Галина Володимирівна; Головня, Юлія Ігорівна; Дугінець, Ганна Володимирівна; Донченко, Олена Олегівна; Дьяченко, Ольга Володимирівна; Зубко, Олена Віталіївна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Покотилюк, Лариса Петрівна; Пугачевська, Катерина Сергіївна; Головачова, Ольга Сергіївна; Литвин, Сергій МечиславовичРозглянуто теоретичні засади та практичні аспекти формування світових ринків товарів і послуг, особливості та закономірності їх функціонування за умов динамічності світогосподарських процесів і науково-технічного прогресу. Висвітлено специфіку сегментів світових ринків і напрями інтеграції України до світових ринків у контексті глобалізації, регіоналізації та екологізації. Призначено для студентів, аспірантів, фахівців у сфері міжнародної економіки, міжнародного бізнесу та зовнішньоекономічної діяльності.