075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Пономаренко Ігор Віталійович"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем(DTEU, 2024-12) Алімова Радислава Вікторовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичАлімов Р. В. Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024.У роботі досліджуються особливості підвищення ефективності сайту підприємства за допомогою SEO. Розглянуто специфіку реалізації маркетингової стратегії компанії в Інтернеті в умовах війни в Україні, ідентифіковано характерні риси застосування пошукової оптимізації для просування компанії на ринку товарів для здоров’я та краси. Запропоновано шляхи покращення SEO з урахуванням вподобань сучасних користувачів та завдяки використанню штучного інтелекту. Ключові слова: маркетинг, Інтернет, сайт, пошукові системи, цільова аудиторія. Алімов Р. В. Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У роботі досліджуються особливості підвищення ефективності сайту підприємства за допомогою SEO. Розглянуто специфіку реалізації маркетингової стратегії компанії в Інтернеті в умовах війни в Україні, ідентифіковано характерні риси застосування пошукової оптимізації для просування компанії на ринку товарів для здоров’я та краси. Запропоновано шляхи покращення SEO з урахуванням вподобань сучасних користувачів та завдяки використанню штучного інтелекту. Ключові слова: маркетинг, Інтернет, сайт, пошукові системи, цільова аудиторія.Документ Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM)(DTEU, 2024-12) Дем’яненка Михайла Євгеновича; Пономаренко Ігор ВіталійовичДем’яненко М.Є. Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ,2024. Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним та практичним аспектам впровадження маркетингу у соціальних мережах (SMM) для розвитку підприємства. Розкрито основні стратегії та інструменти SMM, їх вплив на формування позитивного іміджу бренду, залучення клієнтів і збільшення прибутковості. Проведено аналіз маркетингового середовища ТОВ «Аксофт» та його активності у соціальних мережах. На основі дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення SMM-стратегії ТОВ «Аксофт». Запропоновано заходи з покращення контенту, впровадження платної реклами, підвищення інтерактивності сторінок та створення системи оцінки ефективності. Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, SMM, просування, брендинг, імідж, стратегії. Demyanenko M.Y. Enterprise marketing in social networks (SMM). – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of implementing social media marketing (SMM) for enterprise development. The main strategies and tools of SMM, their impact on brand image formation, customer engagement, and profitability increase are studied. The marketing environment of LLC «Aksoft» and its social media activity were analyzed. Based on the research, recommendations for improving the SMM strategy of LLC «Aksoft» were proposed, including content optimization, use of paid advertising, increasing page interactivity, and implementing a system for assessing effectiveness. Keywords: social media marketing, SMM, promotion, branding, image, strategies.Документ Розроблення SMM-стратегії підприємства(DTEU, 2024-12) Вєніка Михайла Юрійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичВєнік М. Ю. Розроблення SMM-стратегії підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні підходи до розробки SMM-стратегії, проаналізовано сучасні тенденції у сфері цифрового маркетингу, оцінено поточний стан маркетингової діяльності підприємства ТОВ «777 АВТО». Запропоновано конкретні рекомендації для вдосконалення SMM-стратегії з метою підвищення ефективності залучення клієнтів та покращення показників фінансової діяльності. Основні результати роботи включають підвищення кількості відгуків через соцмережі, збільшення рівня впізнаваності бренду та окупність витрат на рекламу. Ключові слова: SMM-стратегія, цифровий маркетинг, соціальні мережі, ефективність реклами, підприємство. Vienik M. Yu. Development of an enterprise SMM strategy. – Manuscript. The graduation project for specialty 075 «Marketing», education program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper highlights theoretical approaches to the development of SMM strategies, analyzes current trends in digital marketing, and evaluates the current state of marketing activities of LLC "777 AUTO". Specific recommendations for improving the SMM strategy are proposed to enhance customer engagement and improve financial performance indicators. The main results of the work include an increase in feedback through social networks, improved brand awareness, and the return on advertising investments. Keywords: SMM strategy, digital marketing, social networks, advertising efficiency, enterprise.Документ Розроблення цифрової рекламної кампанії(DTEU, 2024-12) Венглівського Владислава Вадимовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичВенглівський В. В. «Розроблення цифрової рекламної кампанії». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам створення ефективної рекламної кампанії для «Таліон Груп». У дослідженні поєднано сучасні маркетингові підходи, аналіз ринку юридичних послуг України та практичні рекомендації для досягнення бізнес-цілей. Запропонована стратегія об’єднує SEO, таргетовану рекламу та освітні заходи, щоб підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів і зміцнити довіру до компанії. Ключові слова: рекламна кампанія, маркетинг, юридичні послуги, військове право, SEO, таргетована реклама. Venhlivskyi V. V. “Developing a digital advertising campaign”. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper is dedicated to the theoretical and practical aspects of creating an effective advertising campaign for "Talion Group." The research combines modern marketing approaches, an analysis of the legal services market in Ukraine, and practical recommendations aimed at achieving business objectives. The proposed strategy integrates SEO, targeted advertising, and educational initiatives to enhance brand recognition, attract new clients, and build trust in the company. Keywords: advertising campaign, marketing, legal services, military law, SEO, targeted advertising.Документ Сервісна підтримка клієнтів банку та цифрові технології(DTEU, 2024-12) Голумбієвс ького Дмитра Сергійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичГолумбієвський Д.С. Сервісна підтримка клієнтів банку та цифрові технології. (За матеріалами АТ «Сенс Банк») – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впровадження цифрових технологій у сервіс та підтримку споживачів, а також визначенні ефективності цих технологій для підвищення якості обслуговування та задоволеності клієнтів. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з удосконалення цифрових сервісів. Здійснено огляд цифрових технологій, що використовуються у АТ «Сенс Банк» та проведено оцінку ефективності цифрових сервісів. Ключові слова: цифрові технології, використання цифрових технологій. Ефективність цифрових сервісів, цифровізація банківського сектору. Holumbiievskyi D. S. Customer service support of the bank and digital technologies. (According to JSC «Sense Bank»). Qualification work in the specialty 075 «Marketing» , in the educational and professional program «Advertising business». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the study of the introduction of digital technologies in customer service and support, as well as determining the effectiveness of these technologies to improve the quality of service and customer satisfaction. The work solves an important scientific and practical task of further developing the theoretical foundations, methodological and practical proposals and recommendations for improving digital services. An overview of the digital technologies used in Sens Bank JSC is made and the effectiveness of digital services is evaluated. Key words: digital technologies, use of digital technologies. Efficiency of digital services, digitalization of the banking sector.Документ Управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет(DTEU, 2024-12) Гонтаря Миколи Сергійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичГонтарь М. С. Управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет на прикладі компанії BC KAVA. У роботі розглянуто основи Інтернет-реклами, зокрема її формати, інструменти, інновації та сучасні тенденції. Проведено аналіз діяльності компанії, цільової аудиторії, а також її поточного використання цифрових маркетингових інструментів. На основі отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо оптимізації рекламної стратегії компанії з використанням сучасних підходів, таких як таргетована реклама, ремаркетинг та інші цифрові інструменти. Робота має прикладний характер і спрямована на підвищення ефективності рекламних кампаній у сфері кавової індустрії. Ключові слова: Інтернет-реклама, цифровий маркетинг, таргетована реклама, рекламна стратегія, BC KAVA, Google Ads, Instagram, Facebook. Hontar M. S. Analysis of the company's website for compliance with search engine requirements. – Manuscript. The graduation project for specialty 075 «Marketing», education program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper is devoted to the study of Internet advertising management based on the example of BC KAVA. The research examines the basics of online advertising, including its formats, tools, innovations, and current trends. The company's activities, target audience, and current use of digital marketing tools are analyzed. Based on the results, recommendations for optimizing the company’s advertising strategy using modern approaches such as targeted advertising, remarketing, and other digital tools are provided. The work is of practical nature and aims to improve the efficiency of advertising campaigns in the coffee industry. Keywords: online advertising, digital marketing, targeted advertising, advertising strategy, BC KAVA, Instagram, Facebook