Планування рекламної кампанії для клієнта медіа агентства (за матеріалами ТОВ «Майндшер», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

З появою тренду підприємництва на ринку, зростає і конкуренція, що зумовлює подальший розвиток рекламної діяльності організації. Проаналізовано рекламну діяльність клієнта підприємства, охарактеризовано сутність медіастраегії в рекламній діяльності. Для клієнта ТОВ «Майндшер» запропоновано напрями вдосконалення планування рекламної діяльності. Ключові слова: рекламна діяльність, рекламна стратегія, медіастратегія, рекламна кампанія. ANNOTATION

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання