Планування рекламної кампанії для клієнта медіа агентства (за матеріалами ТОВ «Майндшер», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
З появою тренду підприємництва на ринку, зростає і конкуренція, що
зумовлює подальший розвиток рекламної діяльності організації. Проаналізовано
рекламну діяльність клієнта підприємства, охарактеризовано сутність
медіастраегії в рекламній діяльності. Для клієнта ТОВ «Майндшер»
запропоновано напрями вдосконалення планування рекламної діяльності.
Ключові слова: рекламна діяльність, рекламна стратегія, медіастратегія,
рекламна кампанія.
ANNOTATION
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА