Інтернет-реклама в системі комунікацій підприємств рекламного бізнесу (за матеріалами ТОВ «СОВа», Рівненській обл., м. Сарни)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Рудика В. М. «Інтернет-маркетинг в системі технологій підприємств
рекламного бізнесу» (за матеріалами ТОВ «СОВа», м. Сарни). – КНТЕУ.
2020 - 57с.
Дана випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню етапів
розвитку та ефективності використання реклами в мережі Інтернеті за умов
функціонування сучасного бізнес-середовища. Виділено основні види
інтернет-реклами, а також проаналізовано переваги і недоліки даного
способу комунікацій як сучасного інструменту для просування послуг на
прикладі підприємства рекламного бізнесу ТОВ «СОВа».
Ключові слова: Інтернет-реклама, рекламна кампанія, рекламні агенції.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА