ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ (за матеріалами ТОВ «Клевер Бізнес Менеджмент», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
У роботі визначено теоретичні основи формування іміджу підприємства
засобами реклами. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «Клевер Бізнес
Менеджмент», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у
порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано особливості
формування іміджу засобами реклами та розроблено рекламну кампанію із
застосуванням технологій digital-реклами.
Ключові слова: імідж, реклама, digital-реклама, рекламні технології,
рекламна кампанія.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА