Ефективність рекланої діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Юнігран»)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми полягає у тому, що рекламна діяльність виконує
стимулюючий вплив на розвиток економічних процесів, пожвавлення ринків,
збільшення об’єму випуску продукції і споживання та, як наслідок – зниження
собівартості одиниці продукції. Обмеження рекламних заходів стримує
реалізацію продукції та, відповідно, її виробництво і визначає вищі витрати на
одиницю продукції. Важливою складовою успішної конкуренції торгових
марок є рекламна діяльність, вона служить орієнтиром при виборі продукції для
споживачів. Крім того, вона стимулює споживчий попит. Підвищення попиту, в
свою чергу, зумовлює збільшення випуску та здешевлення продукції,
насичення ринку, максимізацію прибутку підприємств, збільшення відрахувань
до державного бюджету, підвищення оплати праці, створення нових робочих
місць, зміцнення соціально-економічної ситуації в державі. Крім того, реклама
стимулює задоволення нових потреб покупців, що дає новий імпульс
виробництву, визначає напрями і темпи його розвитку.
В ході визначення найефективніших каналів реклами маркетологи
використовують ряд показників, які є доступними завдяки діяльності
дослідницьких установ. Згадані структури відстежують рекламні трансляції та
публікації у ЗМІ, фіксують інформацію та обробляють отримані дані
статистичними методами. Рекламу диференціюють по групах товарів, послуг,
торговим маркам, рекламодавцям, програмам, періодам показу та тривалості
певних кампаній. Також дослідницькі установи збирають відомості про
представників аудиторії певного медіа засобу і надають консолідовані дані про
цільову аудиторію: формують бази даних з інформацією про вік, стать, освіту,
зайнятість, соціальний і сімейний стан, доходи, майно та т. ін.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА