Формування рекламної стратегії підприємства ТОВ «ДЦ Україна»
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
В даній випускній кваліфікаційній роботі були розібрані теоретичні засади
формування рекламної стратегії українського рітейла, докладно визначенні етапи
формування рекламної стратегії. Проаналізовано маркетингове середовище ком-панії ТОВ «ДЦ Україна», проведено обзор ринку продовольчого рітейла України,
виявлено головних конкурентів «Watsons». Проаналізовано рекламну стратегію
та бюджет, який виділяється на рекламу компанією. Надано рекомендації для по-кращення рекламної стратегії, з урахуванням нового бюджета то нових цілей.
Ключові слова: рекламна діяльність рітейла, рекламна стратегія, реклама,
рекламна кампанія.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА