ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (За матеріалами «ТОВ Перформенс Маркетинг Україна», м Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. Сучасна практика ведення бізнесу дозволяє говорити про те, що одним з найважливіших факторів успіху підприємств є ефективне та грамотне планування рекламних компаній. Варто відзначити, що реклама є найважливішою складовою комплексу маркетингових комунікацій, своєрідним виходом на споживача. Правильно та грамотно спланована, вона є ефективним чинником швидкої та безперебійної реалізації продукції, внаслідок чого відбувається прискорення повернення оборотних коштів підприємств, встановлення ділових контактів з покупцями та споживачами продукції, зростання попиту, що, у свою чергу, є об'єктивною основою розширення виробництва і підвищення ефективності їх господарської діяльності. Відповідно, планування рекламної кампанії – це гарантія досягнення поставлених цілей підприємства та отримання максимально можливого прибутку. В світі сучасних інформаційних технологій Інтернет простір – це основне поле битви за клієнта, а найактивніші дії проводяться саме на просторах соціальних мереж, які на сьогодні є найбільш популярним способом проведення вільного часу усіх верств населення. В свою чергу, реклама в соціальних мережах надає рекламодавцям унікальні можливості безпосереднього контакту з споживачами. Таким чином, питання, які пов’язані з проведенням рекламних кампаній у Facebook, Twitter, LinkedIn, та інших соціальних мережах набувають особливої значущості. В контексті зазначеного вище, вкрай доцільно дослідити особливості планування рекламної кампанії в соціальних мережах, що і визначило актуальність даної роботи.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання