УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТІ (за матеріалами ТОВ “Ельфа Лабраторія», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. В сучасних умовах здійснення господарської діяльності рекламування товарів та послуг визначається як стандартний інструмент провадження конкурентної боротьби компаній на ринку. Нові вимоги щодо їх діяльності обумовлюють значні зміни механізму господарювання, форм власності, характеру відносин між виробниками та споживачами в організації рекламної діяльності. Проте практичне функціонування багатьох підприємств свідчить про відсутність дієвого механізму організації їх рекламної діяльності в мережі інтернет. Підприємства, виходячи з сучасних умов, потребують обґрунтованого підходу до використання інтернет-реклами. З огляду на це виникає необхідність у дослідженні особливостей розвитку ринку медійної реклами в інтернет, прогнозуванні перспектив його подальшого функціонування, тощо. Питаннями дослідження змісту реклами та її ролі в системі маркетингових комунікацій займалися ряд вітчизняних та зарубіжних науковців, до яких можемо віднести таких авторів як Є.В. Андрюхіна, Дж. Бернет, У. Уеллс, О.І. Вікарчук, М.О. Водяник, Н.Г. Гавриленко, М.С. Шкода, Т.Г. Дібрᴏва, І. О. Ковшова, А. М. Михайлюк, Т. І. Компанієць, Ф. Котлер, Дж. Боуен, Дж. Мейкенз, Е. Ромат, Д. Сендеров, B.І. Скіцькᴏ, В.О. Антᴏнюк, Ю.С. Сусь, Алі Аль-Абабнех Хасан, що займаються проблемами реклами та рекламної діяльності. Проте, подальшого вивчення потребують питання розвитку форм та сучасних засобів організації маркетингових кампаній, у тому числі з використанням інструментів веб-технологій.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання