РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАБРИКА МОРОЗИВА ХЛАДОПРОМ», м. Харків)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. Рекламування товарів та послуг визначається як важливий інструмент провадження конкурентної боротьби компаній на ринку. Формуючи комплекс рекламних комунікацій, підприємства вирішують питання, пов'язані з пошуком найбільш ефективних інструментів впливу на споживачів, і з дослідженням особливостей нових сегментів ринку, і з вивченням конкурентного середовища, і т. д. В ході рекламної кампанії вирішуються багатофакторні завдання, які підпорядковані єдиній маркетинговій стратегії. Сьогодні так звана лінійна реклама є малоефективною. Така реклама не викликає у споживачів ніякого інтересу, а тим більше бажання придбати товар. Тому досить актуальною є розробка комплексу рекламних заходів, що дозволяють інтегрувати різні засоби реклами та забезпечити довгостроковий ефект впливу на споживача. У процесі планування рекламної кампанії потрібно піклуватися про вироблення єдиного стилю рекламування товару або послуги, про створення оригінальної ідеї, про нестандартний підхід при розробці рекламного звернення. Але ці та інші заходи визначаються основними цілями рекламної кампанії, які можуть бути різними. Відзначимо, що перелік цілей рекламних кампаній, як правило, є типовим. Він може бути пов'язаний або з виведенням нового товару на ринок, або зі створенням сприятливого бренду, або із завоюванням споживчих переваг.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання