Організація рекламної діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «СТАРКАД АЙТІ СЕРВІСЕЗ», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
У сучасних умовах, ринок реклами та рекламних продуктів змінюється дуже
швидкими темпами і стає необхідним дослідження особливостей організації і
функціонування рекламної діяльності вітчизняних підприємств. Досягти
ринкового успіху можливо тільки інтегрувавши складові маркетингу і реклами у
діяльність підприємства.
Український рекламний ринок трансформується з кожним роком: зменшується
частка зовнішньої реклами та реклами в пресі, домінуючою залишається реклама
на телебаченні та набирає обертів інтернет реклама.
Сучасна реклама допомагає споживачам отримати об’єктивну інформацію про
якість, ціну, споживчі характеристики, сфери і способи використання товарів і
допомагає покупцям здійснити правильний вибір під час купівлі товарів. Метою
рекламної діяльності підприємств є ефективне залучення споживачів продукції на
основі максимального задоволення їхніх потреб. Успіх реклами, як елемента
комплексу маркетингу обумовлений двома обставинами: цілеспрямованістю і
систематичним характером, а також тісним зв'язком з процесом планування та
надання послуги, вивченням попиту, ціноутворенням і збутом. В рамках єдиної
стратегії маркетингу реклама активно впливає на збут послуг
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА