Розробка рекламної кампанії підприємства (за матеріалами ТОВ «Рітейл - Тренд», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність обраної теми полягає в тому, що рекламна кампанія -цілеспрямована система ретельно спланованих заходів з реклами та просування на ринок якогось товару. Рекламна кампанія створюється для досягнення підприємством поставлених цілей та для вирішення проблем. На сьогодні, через кризу спричинену коронавірусом, підприємство не задоволено своїми фінансовими показниками. Домогтися поліпшення фінансової ситуації можна за допомогою різних шляхів. Проте, після проведення аналізу підприємства було визначено, що вдосконалювати фінансову діяльність підприємства необхідно за допомогою маркетингу, а саме, за допомогою розробки рекламної кампанії для підприємства «Фуршет». Мета дослідження: створення рекламної кампанії, кінцева ціль якої -збільшення обсягу продажів. Завдання дослідження: розглянути етапи планування рекламної кампанії, визначити особливості формування рекламної кампанії на ринку роздрібної торгівлі, провести сегментування споживачів підприємства «Рітейл Тренд», провести аналіз рекламних носіїв, створити рекламну кампанію для підприємства «Рітейл Тренд», створити медіа-план та розрахувати бюджет рекламної кампанії.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання