Розробка рекламної кампанії в соціальних мережах (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що сьогодні
соціальні мережі дають великі можливості для проведення рекламної кампанії
вищого навчального закладу. Вони створюють інформаційний вакуум навколо
університету, інформують цільову аудиторію про нього та спонукають їх стати
абітурієнтом або познайомитися з закладом ближче. Соціальні мережі, на відміну
від інших, дозволяють налаштувати детальний таргетинг на аудиторію, дають
можливість демонстрації вже зацікавленої в послузі аудиторії – ретаргетінг,
пропонують відносно низьку вартість за дію користувача, допомагають отримати
швидкий зворотний зв'язок від аудиторії і можливість в найкоротші терміни
скоригувати рекламну кампанію.
Зважаючи на розвиток технологій та поширення засобів комунікації між
людьми всього світу, все частіше сьогодні для просування різних послуг, зокрема
навчальних, використовуються соціальні мережі. Вони допомагають у
формуванні іміджу навчального закладу, налагодженню комунікації з цільовими
аудиторіями, виходу на нові ринки. Соціальні мережі використовуються для
видобутку найрізноманітнішої інформації про людей або організації, а рекламні
технології є основним джерелом прибутку соціальних мереж. Зараз активно
вводиться поведінковий таргетинг, який показує рекламу користувачеві не тільки
на основі інформації з його профілю, а й на основі його поведінки. До цих
можливостей ще додається величезна база користувачів, яка до того ж дуже
швидко росте, що робить соціальні мережі дуже привабливими рекламними
майданчиками. Все це зумовлює актуальність та важливість випускної
кваліфікаційної роботи
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА