Внутрішній маркетинг рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «ГОЛДВІЗОР Україна», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми. Зміна ринкових умов вимагає від підприємств різних форм власності та видів діяльності перегляду концепцій маркетингу та інструментів впливу на споживачів. Останнім часом увагу вчених привертає внутрішній маркетинг, роль якого у підвищенні ефективності діяльності підприємства зростає в умовах ринку. Для рекламного агентства внутрішній маркетинг допомагає підтримувати системність в межах управління маркетинговою діяльністю. Уперше теоретичні засади «внутрішнього маркетингу» було розроблено дослідниками скандинавської школи маркетингу в межах теорії маркетингу послуг, основоположником якої є К. Гронроос. У подальшому сутність та особливості внутрішнього маркетингу досліджували такі зарубіжні науковці: М. Данмор, Л. Беррі, А. Парасураман. Окремі питання розглядалися в працях Ф. Котлера, К. Лавлока, П. Ейгліє і Е. Ланжара. Серед вітчизняних дослідників сутність, зміст та інструменти внутрішнього маркетингу розглядали Т. Примак, А. Войчак, Ю. Каракай, М. Сагайдак, О. Окунєва. На сьогодні більшість невирішених питань теми дослідження стосується інтерпретації поняття внутрішнього маркетингу у сучасних реаліях, побудови етапів його реалізації з урахуванням специфіки діяльності рекламного агентства.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання