Планування рекламної діяльності торговельного підприємства (за матеріалами ПП «БУДПОСТАЧ», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми дослідження обумовлена потребою підприємств адаптуватись до світової кризи, яка виникла на початку 2020 року. Невизначене та мінливе зовнішнє середовище спонукає підприємства укріплювати позиції на ринку та підвищувати конкурентоспроможність, що є завданнями маркетингу. Реклама – один з основних та найдорожчих засобів маркетингових комунікацій, для ефективного використання якого необхідне послідовне планування рекламної діяльності.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання