Розробка та реалізація рекламної кампанії підприємства (за матеріалами ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Сучасний етап розвитку економіки характеризується високим рівнем нестабільності, що обумовлює необхідність удосконалення маркетингової діяльності підприємства за рахунок адаптування до сучасних умов насамперед політики просування, одним з важливих інструментів якої є реклама. Реклама є складовою розвитку конкуренції та має особливе значення в умовах ринкової економіки. Актуальність теми дослідження полягає у збільшенні об’ємів рекламної інформації у сучасному суспільстві та трансформації реклами в окрему структуру з конкретними функціями та цілями. Тому сьогодні питання важливості комунікації та цінності реклами виникає у будь-якій сфері діяльності, та є об’єктивною причиною для формування ефективної рекламної кампанії. Рекламна діяльність стала предметом наукового дослідження у ХХ столітті. Першими дослідниками реклами були К. Абрамов, Т. Кьоніг, М. Мануйлов, які звернули увагу на інформативність реклами та дослідили психологічний вплив на особистість споживача рекламованої продукції.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання