Товарний асортимент підприємства торгівлі: чинники, принципи та підходи до формування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті визначено чинники впливу на формування товарного асортименту, сформовано принципи даного процесу, узагальнено основні підходи до формування товарного асортименту підприємства торгівлі.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Штика, А. (2023). Товарний асортимент підприємства торгівлі: чинники, принципи та підходи до формування. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Ритейлінг та дистрибуція: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 52–58). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages