Проблеми теорії та практики формування сучасної дистрибуційної діяльності підприємства торгівлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття дистрибуція, на основі аналізу літератури визначено основні функції дистрибуційної діяльності. Також автором проаналізовано основні проблеми ринку дистрибуції загалом та практики формування дистрибуційної діяльності підприємств торгівлі.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Давиденко, А. (2023). Проблеми теорії та практики формування сучасної дистрибуційної діяльності підприємства торгівлі. У Н. Б. Ільченко (Ред.), Інновації в підприємництві і торгівлі. Ритейлінг та дистрибуція: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 33–39). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages