Маркетингові стратегії закладу вищої освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджено основні види маркетингових стратегій закладів вищої освіти, розглянуті етапи створення та чинники впливу на її формування. Досліджено критерії
вибору стратегії, а також важливість місії та позиціонування ЗВО на ринку освітніх послуг.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кривша, М. (2023). Маркетингові стратегії закладу вищої освіти. У Г. В. Дугінець (Ред.), Сучасні відносини у світовій економіці: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 36–43). Державний торговельно-економічний університет.