Цифровий маркетинг підприємства в сучасному бізнесі

Ескіз недоступний

Дата

2023

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто теоретичні особливості організації цифрового маркетингу підприємства та інструменти для досягнення цілей цифрового маркетингу

Опис

Ключові слова

цифровий маркетинг, інтернет-маркетинг, підприємство, реклама. marketing, digital marketing, internet marketing, enterprise, advertising, маркетинг

Бібліографічний опис

Таран, С. (2023). Цифровий маркетинг підприємства в сучасному бізнесі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 402–408). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid